Popular Posts

Wednesday 31 December 2014

ΚΑΛΕΣΕ ΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ (ΙΕΡΕΜΙΑΣ 33:3)

Τα καλύτερα νέα της Ζωής, την τελευταία μέρα της χρονιάς, είναι να ξέρεις ότι ο Κύριος σ'αγαπά και σε βεβαιώνει οτι  αν τον *καλέσεις* αν με ειλικρίνεια την βοήθεια του ΖΗΤΗΣΕΙΣ, τον επικαλεστείς,το κάλεσμα σου θα το απαντήσει και θα σε βοηθήσει !!!« Επικαλεσου μέσα στην θλίψη σου, θα σε λυτρώσω και θα με δοξάζεις» λέει ο Κύριος.(Ψαλμός 50:15)
«Ο Κύριος μας βρίσκεται σιμά σε καθένα που με αλήθεια στην καρδιά ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ σε ΚΕΙΝΟΝ» (Ψαλμός 145:18-19) «Αν με επικαλεστείτε και έρθετε να προσευχηθείτε σ' έμενα, εγώ θα σας ακούσω.Αν με ΖΗΤΗΣΕΤΕ θα με βρείτε, φτάνει να με ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΤΕ ΜΕ ΟΛΗ ΣΑΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ, ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ» λέει σ'όλους μας ο Κύριος μέσω του Ιερεμία  (29:13-14)

Τον Κύριο με καρδιά γεμάτη πόνο ζήτησα, επικαλέστηκα το 1987 όταν έλαβα το χτύπημα της ζωής, και η Χριστίνα μου τότε μόλις δέκα τεσσάρων χρονών βρέθηκε με σχιζοφρένεια, και εγώ χωρίς δουλειά, και με κλείσιμο αρτηρίας 75%, και τον πόνο μου και την απόγνωση μου  γιατρεψε, και με βεβαιότητα  πια ζω, και το όνομα του δοξολογώ γιατί ξέρω ότι είναι στο πλευρό μου, και με την Χριστίνα μου και ποτε δεν θα μας αφήσει ούτε θα μας εγκαταλείψει, και την χάρη του και την δόξα του θα δω, και θα ξανάγευτώ. Αμήν.

Φίλοι ο λόγος του Θεού σε βεβαιώνει και σου λέει :
«ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ το ΟΝΟΜΑ του ΚΥΡΙΟΥ < ζητήσει με ειλικρινή καρδιά την βοήθεια του Ιησού Χριστού> ΘΑ ΣΩΘΕΙ !!!»(Ρωμαίους 10:13)
«Ζητήστε τον Κύριο, τώρα που μπορεί να βρεθεί. Τώρα βρίσκεται κοντά, φωνάξτε του να σας βοηθήσει.»(Ησαΐας 55;6)
 Αδελφέ/η μου,  σε θερμοπαρακαλώ μην αφήσεις να πάει χαμένη η πρόσφορα ΣΩΤΗΡΙΑΣ του ΚΥΡΙΟΥ, πίστεψε  στον Χριστό μ'όλη την καρδιά σου, ζήτησε την βοήθειά του και στην Ευλογία του και εσύ θα μπεις. Αμήν!
 «ΚΑΛΕΣΕ ΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ» ειναι ο λόγος του Κυρίου για εσένα !!! (ΙΕΡΕΜΙΑΣ 33:3)

No comments:

Post a Comment