Popular Posts

Tuesday 2 December 2014

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ TON ΔΕΧΤΩ

ΜΠΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΕΝΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑΤΙ ΠΛΑΤΙΑ Η ΠΥΛΗ ΚΙ ΕΥΡΥΧΩΡΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΧΑΜΟ (Ιησούς Χριστός) 
Αχ, πόσο στενόχωρα κάνει τα πράγματα μερικές φορές ο Θεός. Ήμασταν πανένδοξοι ειδωλολάτρες με τους δώδεκα Θεούς μας και μετά έφτασε στα λημέρια μας ο Σαούλ ο Παύλος να  μας  κάνει χριστιανούς, να εξαρτηθούμε απο ΕΝΑ και ΜΟΝΟ ΘΕΟ <Πάτερα, Γιο και Άγιο Πνεύμα) αντί τους δώδεκα που μας βόλευαν τόσο καλά. Ο Παύλος αγνοούσε οτι στους Έλληνες αρέσει η εκλογή και ΟΧΙ η ΣΤΕΝΗ ΠΥΛΗ που όμως αιώνια Ζωή χαρίζει στην Ψυχή και στον Παράδεισο με τον Ουράνιο Πάτερα μας οδηγεί ! 
Αδέλφια ο Χριστός είναι η ΠΟΡΤΑ αυτών που μπήκαν, που μπαίνουν και που θα μπουν στον Παράδεισο, και άλλη Πόρτα δεν υπάρχει.(Ιωάννης 10:1-10)
Ναι, φίλε μου, συμπονώ  οτι αυτό σ' ενοχλεί γιατί στη ζωή σου είδες πανέμορφες χρυσό στολισμένες βασιλικές Πόρτες, όπως την λατρευτή *Πόρτα* της Μακάριας δούλης του Κυρίου Μαριάμ, τις *Πόρτες* όλων των Αγίων μας, και την ωραιότατη  που λαμποκοπούσα  πόρτα της Εκκλησίας με τους δεσποτάδες με τις αυτοκρατορικές στολές τους  που σε καθησυχάζουν και σου λέγαν οτι μετά θάνατο χάρη στην ΣΥΓΧΩΡΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ίσως στον παράδεισο να μπεις, άλλα φίλε  η ΣΤΕΝΗ ΠΥΛΗ,(Ματθαίος 7;13)  η περιφρονημένη πόρτα ο Χριστός είναι η μόνη Πόρτα που στον στην Παρουσία του Θεού οδηγεί (Ιωαν 10:9) και καμία απο τις Χρυσοστόλιστες και φαντασμαγορικές !
Η στενή πόρτα της Υπηρεσίας, της αυταπάρνησης του εγώ, και της εξάρτησης απο τον Χριστό, των διωγμών, και προσβολών ειναι η πόρτα που στην βασιλεία του ΘΕΟΥ οδηγεί !!
«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ. Αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ σ' Έμενα ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ» Είναι ο Λόγος του Σωτήρα Χριστού (Ιωάννης 10:9, 14:6) Και πια είναι η έννοια του ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ σε ΜΕΝΑ; Είναι οτι πηγαίνεις σαν επαίτης, σαν τον πρόσφυγα που δεν έχει που την κεφαλή κλείνει στον Χριστό και του ζητάς να σε ΕΛΕΗΣΕΙ, απο τις πολλές σου αναρίθμητες αμαρτίες να σε  συγχωρήσει και την Αιώνια Ζωή μαζί του και με τον επουράνιο Πάτερα μας να σου χαρίσει. Αμήν !!

 Φίλε μου,τα χαρμόσυνα νέα είναι ότι  μπορείς να είσαι  για πάντα με τον  Πατέρα στον Ουρανό, αν τον Χριστό προσωπικό σου Σωτήρα τον δεχτείς . (Ιωάννης 1:12-13)Αλληλούια !!
Όποιος τον Χριστό προσωπικό Σωτήρα του τον δεχτεί, στην Ευλογία του Πατρός <που έδωσε όλη την εξουσία στον Γιο του, για να τον ΤΙΜΟΥΝ.. όπως τιμούν και τον Πατέρα (Ιωάννης 5:23) > θα μπει,(Ιωάννης 1:12-13) μην αποκλίσεις τον εαυτό σου απο την ΕΥΛΟΓΙΑ  απο την Αιώνια με τον Πατέρα στον Ουρανό ΖΩΗ !!!
Θα είμαι για πάντα με τον πατέρα μου στον Ουρανό, αν ανοίξω την καρδία μου και Σωτήρα μου τον δεχτώ !!  Είναι η σωστή και ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ καρδιακή απόφασης !!

« Εγώ είμαι η Οδός και η Αλήθεια και η Ζωή.Κανείς δεν παει κοντά στον Πατέρα παρα μονάχα ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ απο μένα» (Ιωάννης 14:6) είναι τα Λόγια του Σωτήρα Χριστού που σταυρώθηκε για να πάρει πάνω του και τις δικές σου αμαρτίες. Αν προσωπικό Σωτήρα σου τον δεχτείς δεν θα λογοδοτήσεις για τις αμαρτίες σου, αλλά με τον Ουράνιο Πάτερα, τους Αγίους και την Μακαρία κατά σάρκα μητέρα του στον ουρανό και εσύ  μετά θάνατο για ΠΑΝΤΑ θα ΒΡΕΘΕΙΣ .Αλληλούια !

No comments:

Post a Comment