Popular Posts

Saturday 25 February 2017

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ;

ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΗΖΕΙΣ ΜΕ ΠΑΘΟΣ ΤΟ ΨΕΜΑ
Να υποστηρίζεις οτι ακόμα και αν τον Χριστο υποτιμάς στον παράδεισο θα πας.
Να υποστηρίζεις οτι χάρη στην ψυχο-σαββατιανή προσευχη ακόμα και αν σ’ ολη σου την ζωή τον Χριστο και το καλεσμα του αγνοούσες στον Παραδεισο θα μπεις.
Να μην παραδέχεσαι την αληθεια οτι όποιος εν ζωή τον Χριστο και την προσφορα σωτηρίας του αγνοεί για παντα μακρια του θα αποκλειστεί.
Να υποστηρίζεις οτι ακόμα και αν ο αμαρτωλος σ’ όλη του την ζωή τον Χριστο σε απόσταση τον κρατούσε, στον Βασιλεία του θα μπει χάρη στην μεσολάβηση των Αγίων και την Νεκρώσιμη τελετή.
Ο ΠΑΤΗΡ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ.
Αυτός εχει συμφέρον να παραποιεί την αληθεια, να εξαπατήσει τον αμαρτωλο να τον διαβεβαιώνει οτι ακόμα κι’ αν ειναι βουτηγμένος στις αμαρτιες αρκεί που το εικόνισμα του  Χριστου φιλούσε και τους Άγιους προσκυνούσε, ασχέτως αν σε ολη του την Ζωή τον Χριστο  σε απόσταση τον κρατούσε χάρη στην μεσολάβηση της Εκκλησίας στον Παραδεισο θα μπει.
Φιλοι μου,
Κανενας πλανεμένος Χριστιανος στον παράδεισο δεν θα μπει, εκτός και αν με πιστή και συντριβή
σαν την Μαρία την Μαγδαληνή επιστρεψει στον Χριστο και απο Αυτον και μονο εξαρτηθεί.
ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ στον ΧΡΙΣΤΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ :
«Εγω ειμαι η Πόρτα. Αν καποιος προσφύγει σε μένα θα ΣΩΘΕΙ»(Ιωάννης 10:9) αν ομως απο πλανερές διδασκαλίες  που υπόσχονται Σωτηρια χωρίς ΑΥΤΑΠΑΡΝΗΣΗ και ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ εξαπατηθεί μακρια του θα χαθεί.
Φίλε μου απαρνησου την πλάνη, στον παράδεισο κανείς αμαρτωλος δεν θα μπει εκτός και αν στον Χριστο εχει δοθεί και ΣΩΤΗΡΑ του τον εχει δεχτει.(Ιωάννης 10:9)
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΘΑ ΜΠΕΙΣ
«Εγω είμαι η Οδός, η ΑΛΗΘΕΙΑ και η Ζωή, κανένας δεν μπορεί να έρθει στον Πατέρα παρα μονάχα περνώντας από μένα» ( Ιωάννης 10:14)
Κύριε Ιησού Χριστέ, μετανοώ που τόσα χρόνια σε απόσταση σε κρατούσα, τώρα σου ανοίγω την καρδιά μου ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ σου ΖΗΤΩ και σε παρακαλώ να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες της ημέρες της ζωής μου, και να γίνεται το δικό σου θέλημα στην ζωή μου. Σε ευχαριστώ.”Είναι η προσευχή που αν ειλικρινής ο Κύριος θα την απαντήσει και Αιώνια ζωή μαζί του θα σου χαρίσει. Αμην!

No comments:

Post a Comment