Popular Posts

Sunday 15 January 2017

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΑΝ ΑΡΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΥΠΟΤΑΧΤΩ

ΣΤΟΝ ΠΑΛΙΟΨΕΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟς ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΧΑΡΙΖΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ      
Ποτέ η διψασμένη ψυχή δεν θα ξεδιψάσει παρα μονο αν έρθει στον Χριστό και πίνει. Μόνο τότε όπως το λέει η γραφή ΠΟΤΑΜΙΑ ΝΕΡΟΥ ΘΑ ΞΕΧΥΘΟΥΝ απο εκείνον που στον Χριστό τρέξει Αιώνια δροσιά να βρει.(Ιωάννης 7:37,4;12)
Ποτέ απο την αμαρτία δεν θα ελευθερωθείς και στην Αιώνια ζωή θα μπεις εκτός και αν σε ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ο Χριστός, τότε μονο θα είσαι πραγματικά ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ (Ιωαννης 8;35)
Την Σωτήρια που εχει για σένα ο Χριστός ποτε δεν θα την γνωρίσεις εκτός κι αν απο την θρησκευτική σου υπεροψία ελευθερωθείς και με μετάνοια και πίστη στον ΧΡΙΣΤΟ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙΣ « Εγώ ειμαι η Πόρτα αν κανείς προσφύγει σε μένα ως είσοδο θα σωθεί»(Ιωάννης 10;9) Ο Χριστός ανυπότακτε φίλε ειναι η είσοδος  που στο δικό του μαντρί οδηγεί !
Ποτέ σου ψυχική ΑΝΑΠΑΥΣΗ δεν θα βρεις ( Ματθαίος 11;28)  και στον Παράδεισο δεν θα μπεις εκτός και αν απο τον Χριστό με όλο σου το ειναι εξαρτηθείς «Εγώ είμαι η ΟΔΟΣ και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ, ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑς ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ».( Ιωαννης 14:6 ,7;37)
Μόνο αν τον Χριστό και την προσφορά σωτηρίας του με μετάνοια και πίστη δεχτείς «ΝΑ ΤΩΡΑ ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΤΥΠΩ, ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΘΑ ΜΠΩ ΜΕΣΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ».(Αποκάλυψη 3:20)   απο το Άγιο Πνεύμα του θα κατοικηθείς και  μετα θάνατο μαζι του θα βρεθείς ! 
Ποτε σου, δεν θα είσαι έτοιμος τον Χριστό ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτείς και απο το Αγιο Πνευμα του να γεννηθεις ξανα(Ιωάννης 1:12-13) όσο αρνείσαι στα λόγια του να υποταχθείς !!
Η αλήθεια που πληγώνει είναι ασυγκρίτως καλύτερη από το ψέμα που σκοτώνει, που την ψυχή στην απώλεια οδηγεί !
Μακάριοι οι ταπεινοί την Καρδία που την αλήθεια αγαπούν παραπάνω απο την Εκκλησία τους, γιατι κανένας θρησκολατρης υποκριτής που δεν εχει καρδιακή σχέση με τον Χριστό στην βασιλεία του δεν θα μπει, αλλά μονο οι συγχωρεμένοι απο τον Χριστό αμαρτωλοί που απο τον ιδιο εξαρτώνται για την ΣΩΤΗΡΙΑ τους και τον ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ !
Ποτέ μου σε κανένα δόγμα δεν θα υποταχτώ, αλλα τον Χριστό μου με ολη μου την καρδιά πάντα θα τον ακολουθώ. 
Στέλιος.      

Πολύτιμη ψυχή που ως τώρα τον Χριστό και τα λόγια του αψηφάς ( Ματθαιος 11;28,Αποκαλυψη 3;20) και σε απόσταση τον κρατάς, σου εύχομαι  στον Χριστό και στα λόγια του να υποταχτείς γιατί τότε  από το ΘΕΟ θα ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ ΞΑΝΑ (Ιωαννης 1:13) και απο τον Πάτερα  Θεο και Σωτήρα Ιησού Χριστό  θα κατοικηθείς.(Ιωάννης  113,14;23) Αμην !

No comments:

Post a Comment