Popular Posts

Wednesday 25 January 2017

ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΘΑ ΣΩΘΕΙ. (Ρωμαιους10:13)

Τον Κυριο ζήτησα με όλη μου την καρδια το 1987 και απο τοτε την ειρηνη του και ΧΑΡΑ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ του μου έβαλε στην καρδια μου, και καμία δυναμη ουράνια η καταχθόνια ΠΟΤΕ δεν θα με μετακινήσει απο την βεβαιότητα οτι μια μέρα στον Ουρανό πρόσωπο με πρόσωπο θα τον δω, και με χαρά στα πόδια του Χριστου μου που αγαπώ θα πέσω να τα φιλήσω !!
Στελιος

Άνοιξε διάπλατα την καρδια σου αδελφέ μου στον Κυριο και δεν θα απογοητευτεις αλλα την χάρη του θα βρεις και το ΔΩΡΟ της ΑΙΩΝΙΑΣ ΖΩΗΣ μαζι του και εσυ θα το δεχτεις γιατι «Ο Χριστος ηρθε στους δικους του και ΔΕΝ τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ.Ομως σ` εκεινους που τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ και τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ σ` αυτους ΕΔΩΣΕ το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ. Απο τον θεο ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ξανα και ΟΧΙ απο σαρκική μειξη, ανθρωπινη θεληση η ανδρικη επιθυμια» (Ιωάννης 1:12-13)

No comments:

Post a Comment