Popular Posts

Wednesday 11 January 2017

H ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ

<< Αν με αγαπάει καποιος θα ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ τον λόγο μου, και ο Πατέρας μου θα τον αγαπήσει, και θα έρθουμε σ' αυτον και θα κατοικήσουμε μαζί του.>>(Ιωάννης 14;6) «Να, στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της καρδίας σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ΑΚΟΥΣΕΙΣ την Φωνή μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα γιορτάσουμε μαζι» (Αποκάλυψη 3:20) 

«Εγώ ΕΙΜΑΙ η πόρτα. Αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο, θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή.»(Ιωάννης 10:9) «Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σε ΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέγει η γραφή , ποτάμια ζωντανού νερού θα Ξεχυθούν απο εκείνον που Πιστεύει ΣΕ ΜΕΝΑ» (Ιωαννης 7:37) Η ανυπακοή η η αδιαφορία στην πρόσφορα σωτηρίας του Χριστού ειναι αυτή που θα μας αποκλείσει απο την μετά θάνατο αιώνια μαζι του στον παράδεισο ζωη, γιατί αυτος που πραγματικά αγάπα τον Χριστό  επιδιώκει πάντα να τον υπακούει. Αυτος που ομως που αδιαφορεί να προσφύγει σ' αυτόν (Ιωαννης 10;9) να του ανοίξει την καρδία του  και Σωτήρα του να τον δεχτεί (Ιωαννης 1;12-13) λόγο της αδιαφορίας του μακριά του μετά θάνατο θα βρεθεί.
Φιλε μου αν ανάβεις το κερι, και μεταλαμβάνεις  της Θειας ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ενω ταυτόχρονα τον Χριστο και την πρόσφορα Σωτήριας του  αψηφάς «Να, στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της καρδίας σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ΑΚΟΥΣΕΙΣ την Φωνή μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα γιορτάσουμε μαζι» (Αποκάλυψη 3:20,Ματθαίος 11;28) εισαι υποκριτής και ένοχος ασέβειας  επειδή τον Χριστό σε απόσταση τον κρατάς.  
Ο Χριστός εις τον ιδιο σε καλεί ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτείς και στην Αιώνια ζωη και εσυ να μπεις << 
«Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σε ΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέγει η γραφή , ποτάμια ζωντανού νερού θα Ξεχυθούν απο εκείνον που Πιστεύει ΣΕ ΜΕΝΑ» (Ιωάννης 7:37) " Κύριε Ιησού Χριστέ μου ΣΥΓΧΩΡΑ με που τόσα χρόνια μακριά σου ζούσα, που δεν σε αγαπούσα, συγνώμη σου ζητώ, και σε παρακαλώ Έλα κοντά μου ΖΕΣΤΑΝΕ μου την καρδιά, κανε την να σ' αγαπήσει και για σένα να ζήσει. ΣΕ θέλω στη Ζωή μου Κύριέ μου." Είναι η προσευχή που αν εκφράζει την καρδιά σου ο Κύριος θα την απαντήσει και την παρουσία του στην Ζωή σου θα σου χαρίσει !!

No comments:

Post a Comment