Popular Posts

Thursday 12 January 2017

ΑΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΕΙΣ

Η αγάπη του Χριστού
 
εις τον ίδιο σε καλεί,
 
να γεμίσεις με ειρήνη
 
να ευλογηθείς πολύ !
Φιλοι μου καθε πνευματική ευλογία προέρχεται απο τον Χριστό, ο Χριστός ειναι αυτός που ΗΡΘΕ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ το ΧΑΜΕΝΟ, (Λουκας 19:10 ) και ανάπαυση και Αιώνια ψυχική δροσιά θα δώσει σε καθε κουρασμένο και βαριά φορτωμένο αμαρτωλό που σ' αυτόν έρθει «ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙς ΠΟΥ ΚΟΠΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΒΑΡΙΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΠΑΥΣΩ»(Ματθ. 11;28,Αποκάλυψη 3;20), και σ' αυτόν με μετάνοια προσφύγει για να ΣΩΘΕΙ <<ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ (Ιωαννης 10:9) Στα πιστά του παιδιά χαρίζει την ειρήνη του ώστε να μην ταράζονται και να μην δειλιάζουν ( Ιωάννης 14:24) και με την δική του ΕΙΡΗΝΗ θα γεμίσεις οταν και εσύ Σωτήρα σου τον δεχτείς, και απο το Αγιο Πνεύμα το ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ, τότε, ακόμα και αν ολος ο κόσμος είναι εναντίον σου θα  ξέρεις οτι είσαι στον σωστό στερεό δρόμο γιατι ο Σωτήρας σου ο Χριστός ειναι στο πλάι σου και την ΧΑΡΗ, ΕΛΕΟΣ και ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΙΑ  του θα δεις. Αμην!  

Κύριε Ιησού Χριστέ ΕΛΑ στη ΖΩΗ μου και ΖΗΣΕ μαζι μου ΟΛΕΣ τις ημερες της Ζώης μου ειναι η προσευχη που ΣΩΖΕΙ τον Αμαρτωλό. Ταπεινώσου, άνοιξε την καρδιά σου στον ΧΡΙΣΤΟ και ΘΑ ΣΩΘΕΙΣ και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του ΘΑ ΜΠΕΙΣ.

No comments:

Post a Comment