Popular Posts

Wednesday 26 July 2017

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΟΝ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Φίλε μου αν η επιθυμια σου ειναι μετά θάνατο να βρεθείς στην ουράνια συγκέντρωση στον θρόνο του θεού με τους αγγέλους, η επιθυμια σου ειναι καλη, και χάρη στον σπλαχνικό Θεό μας μέσω του αμνού, του Παντοδύναμου πανταχού παρόντος Κυριου Ιησού Χριστου θα εκπληρωθεί οταν με πίστη με ολο σου το ειναι απο Αυτον εξαρτηθεις και αρχίσεις να τον ακολουθείς.
Φίλε, αντιθετως απο την γνώμη που πιθανώς σχημάτισες ο Χριστος επιθυμεί στην Ουράνια πανηγυρική συγκέντρωση και εσυ να βρεθείς, και θα βρεθείς οταν τον Χριστο με μετανοια και πίστη ΣΩΤΗΡΑ σου δεχτεις .(Ιωάννης 1:12-13)
Μελλοντικέ μου εν Χριστο αδελφέ/η
Με το  ΑΜΕΤΡΗΤΟ ΠΛΗΘΟΣ  –που κανείς δεν ήταν σε θέση να το μετρήσει– από κάθε έθνος, φυλή, λαό και γλώσσα, και που στεκόταν  μπροστά στο θρόνο και στο Αρνίο·  και που φορούσαν λευκές στολές, κρατούσαν φοινικόκλαδα στα χέρια τους και έκραζαν με δυνατή φωνή: «Η σωτηρία είναι στα χέρια του Θεού μας, που κάθεται στο θρόνο, και του Αρνίου!» Και με τους ολους τους  άγγελους που στέκονταν γύρω από το θρόνο,  και από τους πρεσβυτυτέρους ( Αποκάλυψη 7:9-10) και εσυ θα βρεθείς οταν όπως καθε παραστρατημενο 
τον Χριστο με όλη σου την καρδια τον εμπιστευτείς !!  
Τότε και εσυ  σ’ αυτη την πανήγυρη των μετανοιωμενων αμαρτωλών που ο Κυριος Ιησους Χριστος αγόρασε με το αιμα του από κάθε φυλή, γλώσσα, λαό και έθνος και τους έκανε Βασιλιάδες και ιερείς για να λατρεύουν τον Θεό μας και να βασιλέψουν μαζί του !!! (Αποκαλυψη 5:9-10) θα βρεθείς !!

" Κύριε Ιησού Χριστέ μου ΣΥΓΧΩΡΑ με που τόσα χρόνια μακριά σου ζούσα, που δεν σε αγαπούσα, συγνώμη σου ζητώ, και σε παρακαλώ Έλα κοντά μου ΖΈΣΤΑΝΕ μου την καρδιά, κανε την να σ' αγαπήσει και για σένα να ζήσει. ΣΕ θέλω στη Ζωή μου Κύριέ μου." Είναι η προσευχή που αν εκφράζει την καρδιά σου ο Κύριος θα την απαντήσει και μετά θάνατο στην Ουράνια ένδοξη συγκέντρωση του αμέτρητου σωσμένου πλήθους  που ο ιδιος έσωσε  θα παραβρεθείς !!
και απο τα βάθη της καρδιάς σου θα τον δοξολογείς !!! Αμην.

Με το  ΑΜΕΤΡΗΤΟ ΠΛΗΘΟΣ  από κάθε έθνος, φυλή, λαό και γλώσσα, και που στεκόταν  μπροστά στο θρόνο και στο Αρνίο, και που φορούσαν λευκές στολές και τον δοξολογουσαν  με δυνατή φωνή, και εσυ θα βρεθείς οταν όπως καθε παραστρατημενο τον Χριστο με όλη σου την καρδια τον εμπιστευτείς !! 
 Σημείωσης
Αν τώρα περνάς απο πολλές δοκιμασίες,  μην χάνεις το θαρρος σου 
«Γιατί όποιον ο Κύριος αγαπάει, τον ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΕΙ και μαστιγώνει καθένα που ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ για παιδί του»(Εβραιους 12:6-7)



No comments:

Post a Comment