Popular Posts

Saturday 29 July 2017

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΟΡΑΤΟΣ ΘΕΟΣ

Φίλε μου,αν και εσυ όπως κι'εγώ όταν ήμουν παιδί, λόγο των εικόνων στην αγκαλιά της Μητέρας του σχημάτισες τι λανθασμένη εντύπωση ενός μικρού Θεουλι, Χριστούλι έχεις φοβέρα ΕΞΑΠΑΤΗΘΕΙ.
Ο Χριστός είναι ο Παντοδύναμος πανταχού  παρόν  επι γης ΘΕΟΣ, ο ΔΙΜΙΟΥΡΓΟΣ του σύμπαντος  που συγκρατεί με τον λόγο του ολόκληρο το ΣΥΜΠΑΝ !(Κολοσσαεις 1:15-170
Είναι ο δημιουργός των αιώνων, Αυτός που ως ο ΛΟΓΟΣ του ΘΕΟΥ ήταν πάντα με τον ΘΕΟ και ΘΕΟΣ ηταν ο ΛΟΓΟΣ.... και ήταν και είναι η ΠΗΓΗ της Ζωής και το ΦΩΣ των ανθρώπων ( Ιωάννης1:1-4)
Ο Ων  και ο ην και ο ερχόμενος, Αυτός που Υπάρχει και πάντα υπήρχε, και που θα έρθει( Αποκάλυψη 1:7-8) και θα κρίνει τους ζώντες και τους νεκρούς.
Ο Σύμβουλος ο θαυμαστός,ο ΘΕΟΣ ισχυρός, ο Αιώνιος Πατέρας και της Ειρήνης ο Άρχοντας! ( Ησαΐας 9:5) που μπροστά του θα κάμψει κάθε γόνατο και κάθε γλώσσα θα αναγνωρίσει οτι ο Χριστός είναι ο ΚΥΡΙΟΣ.(Ρωμαίους 14;11,Φιλιπ 2;10)
Ο Θεός Ιησούς Χριστός είναι αυτός που ΠΛΗΡΩΣΕ τα λύτρα, που φορτώθηκε στον σταυρό τις δικές μας αμαρτίες,( Α.Πέτρου 2;24) και  που εξασφαλίζει αιωνία σωτήρια σε καθε αμαρτωλό που σ' Αυτόν προσφύγει για να σωθεί ! (Ιωάννης 10;9)
Φίλε μου, αν τον Χριστο όπως ο Δαβίδ Σωτηρα σου τον δεχτεις και απο Αυτον ΕΞΑΡΤΗΘΕΙΣ, τοτε με ΑΣΦΑΛΕΙΑ στην ανασφαλή ζωή θα αρχίσεις να ζεις, και με βεβαιοτητα θα ομολογεις  οτι μαζι του μια μέρα θα βρεθείς, και υπο την ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ του τωρα ζεις: «Κύριε, Εσύ είσαι το Φως μου και σωτηρία μου, ποιον θα φοβηθώ; Κύριε, εσυ είσαι το καταφύγιο της ζωής μου από ποιον θα πανικοβληθώ»(Ψαλμός 27:1-30)
Αμήν φίλε μου τον ΘΕΟ και ΚΥΡΙΟ Ιησού Χριστο να εμπιστευτείς και κάτω απο την ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ του να αρχίσεις και εσυ να ΖΕΙΣ !!

No comments:

Post a Comment