Popular Posts

Thursday 20 July 2017

ΚΑΘΕ ΠΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΘΕΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΛΕΞΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΓΙΟΙ (Εφεσιους 2:3-4)

«Kάθε τι καλό, κάθε τέλειο δώρο,έρχεται σ' εμάς από τους Ουρανούς από τον  Πατέρα των φώτων, στον οποίο δεν υπάρχει αλλοίωση ή σκιά μεταβολής. Από τη δική του θέληση μας ΓΕΝΝΗΣΕ διαμέσου τού  ΛΟΓΟΥ τής ΑΛΗΘΕΙΑΣ, για να είμαστε εμείς κάποια απαρχή των κτισμάτων του»(Ιάκωβος 1:17) 
Επομένως αν η Καρδιά μου τον Χριστό ΖΗΤΑ, τον Χριστό ΤΙΜΑ, τον Χριστό ΑΓΑΠΑ, στην Ευλογία του Πατρός και του Γιου θα ΜΠΩ, και στην Αγάπη του περισσότερο θα στερεωθώ, και με δύναμη και σιγουριά στην Ζωή θα προχωρώ, γιατί ο Κύριος θα είναι στο Πλευρό μου ΣΩΤΗΡΑΣ μου και βοηθός μου.

Κύριε μου σ' ΑΓΑΠΩ
μαζί σου θέλω εγώ να Ζω,
το θέλημα σου να  εκτελώ,
και δυνατός να προχωρώ !!!

Δυνάμωσε με πιο πολύ
στην αμαρτία να μην γλιστρώ,
Στον εχθρό ν' αντισταθώ
το θέλημα σου να εκτελώ !!!


Χριστέ μου σ' ΑΓΑΠΩ,
Για σένα θέλω κάθε στιγμή να ζω
Την δόξα σου ν' αντικρίσω
και τ' όνομα σου να Υμνήσω
.”
Στέλιος.
Ιούλιος 2014
Είμαι δικός σου!


Αδελφια μου, έχοντας σαν πρότυπο Εκείνον που ειναι Άγιος και ο οποίος μας ΚΑΛΕΣΕ να ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΓΙΟΙ σε ολη την συμπεριφορά μας και που ειπε «Άγιοι να γίνετε, καθότι Εγω ειμαι Άγιος»(Α.Πετρου 1:15-16) χωρίς δισταγμό ας ανοίξουμε την καρδια μας στον Χριστο -τον Γιο του Πατρός τον Αγαπητό- ΣΩΤΗΡΑ μας να τον δεχτουμε και απο τον Πατέρα ΘΕΟ και εμείς να ΑΓΙΑΣΤΟΥΜΕ. Αμην!

No comments:

Post a Comment