Popular Posts

Saturday 15 July 2017

ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ

"Ω Κύριε Ιησού Χριστέ συγχώρα με τον αμαρτωλό που μακριά σου ζούσα και σε απόσταση σε κρατούσα" είναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό 
Όταν ποτε σου δεν μπορούσες τον Χριστό σωτήρα σου να τον δεχτείς τώρα μπορείς! 
Σκέψου καλά, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ τον ΧΡΙΣΤΟ να ΝΙΚΗΣΕΙΣ η να τον απωθήσεις, παρα μόνο τον εαυτό σου από την χάρη του να αποκλίσεις. 
Πάψε λοιπόν τον εαυτό σου απο την χάρη του Χριστού να απωθείς, επέστρεψε με μετάνοια στον Χριστο και το ανεκτίμητο δώρο της ΣΩΤΗΡΙΑΣ του και εσύ θα δεχτείς. Αμήν! 
«Να, Στέκομαι τώρα μπροστά στην Πόρτα της καρδιάς σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη Φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, Θα ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι» (Αποκάλυψη 3:20) 
Φίλε μου, ο Κύριος σε έχει βοηθήσει, εχει αλλάξει την καρδιά σου, τώρα μπορείς ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτείς και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του Πατρός και εσύ να μπεις. Απερίγραπτη θα είναι η ΧΑΡΑ σου όταν από τ' Άγιο Πνεύμα του βαπτιστείς, ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ και με το καινούργιο σου Παρόν αρχίσεις και εσύ να ζεις !!! 
Σου το εύχομαι με όλη μου την καρδία, μην αργοπορείς, πολυ επιθυμώ στην δική σου ΧΑΡΑ και εγώ να μπω. Αμήν!



No comments:

Post a Comment