Popular Posts

Tuesday 4 July 2017

ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙ, ΟΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙ

Η Ελπιδοφόρα ΠΑΡΑΦΡΑΣΗΣ μου του ΨΑΛΜΟΥ 20 που ο Κυριος έβαλε στην καρδια μου ότι μια μέρα θα κάνει την κόρη μου Χριστίνα που απο το 1987 τυραννιέται με σχιζοφρένεια τελείως καλα. 

 
"Την μέρα εκείνη που θ`ρθει, η θλίψη στην Ζωή σου,
Ο Κύριος ν`αποκριθεί την καθε προσευχή σου,
Και ο ίδιος ο Χριστος προστάτης σου να γίνει,
Να στείλει τ`Άγιο Πνεύμα του βοήθεια να σου δίνει,
Και ολη σου την θλίψη σου αυτός να απαλύνει.
Ο Κύριος να θυμηθεί ολες τις προσευχές σου
Καλόδεχτες να είναι γι`αυτόν όλες οι ευχές σου.
Τον πόθο που εχεις στην καρδιά να σου τον εκπληρώσει,
Και καθε τι που προσδοκάς αυτός να πραγματώσει.
Και όταν νικήσεις και σωθείς τύμπανα ας ηχήσουν,
Σημαίες ν`ανεμίσουν, την δόξα του να υμνήσουν!!
Γιατί σου χαμογέλασε, κι`έσπασε τα δεσμά σου
Την λευτεριά σου χάρισε μεγάλη η Χαρά σου!!
Άλλοι σ`άλλους τρέχανε όλοι τους την Ζωή τους
Ποτέ δεν τους αφήσανε και χάσαν την ψυχή τους,
Μα άλλοι μαζί μ`εμάς εις τον Χριστο γ υ ρ ι σ α ν
Αυτόν εμπιστευθήκανε, και την ΖΩΗ κ ε ρ δ ι σ α ν !!!
"Χριστέ μου εσύ είσαι άξιος τιμής, δόξας και προσκύνησης και τώρα και στους αιώνες των Αιώνων, Αμην.
Σ'αγαπώ.Στέλιος.
Τον Κυριο μου εμπιστεύτηκα για την Σωτηρια της ψυχής μου και για την Σωτηρια της κόρης μου και δεν θα απογοητευτώ, αλλα την ΣΩΤΗΡΙΑ ΔΥΝΑΜΗ και ΧΑΡΗ του στην ζωή μου την εχω δει και θα την ΞΑΝΑΔΩ ! ! ! 

No comments:

Post a Comment