Popular Posts

Tuesday 11 July 2017

ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΝΑ ΜΕΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ

Κανείς δεν μπορεί να μεταλαμβάνει του Σώματος και του Αίματος του Χριστού χωρίς προηγουμένως τον Χριστό σωτήρα του να τον δεχτει. Πρέπει πρώτα να πιστέψει, μετά να βαπτιστεί, και μετά εχει το δικαίωμα του σώματος και αίματος του Σωτήρα του να μεταλαμβάνει. Έχεις φίλε μου τον Χριστό προσωπικό σωτήρα σου δεχτεί, η παρα ταύτα του σώματος του και του αίματος του μεταλαμβάνεις ; Γιατί τονίζει η γραφή οτι «Ο Χριστός στους δικούς του ήρθε, και δεν τον δέχτηκαν. Σ' όσους όμως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ < συνειδητά τον καλωσόρισαν στην καρδιά τους (Αποκάλυψη 3:20)> τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ, σ' αυτούς ΕΔΩΣΕ το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να γίνουν παιδιά Θεού. Δεν γεννήθηκαν αυτοί απο σαρκική μείξη, ούτε από ανθρωπινή θέληση, ούτε από ανδρική επιθυμία, αλλά από τον ΘΕΟ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ»(Ιωαν 1;12-13) Το άνοιγμα της καρδιάς σου στον Χριστό είναι αυτό που σου εξασφαλίζει την Ευλογία του Πατρός, που σε κάνει παιδί του και που σου παραχωρεί το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να μεταλαμβανεις του ΣΩΜΑΤΟΣ και του ΑΙΜΑΤΟΣ του Κυριου σου ! ! "Ουράνιε Πατέρα μετανοώ που τόσα χρόνια τον Γιο σου τον Αγαπητό σε απόσταση τον κρατούσα" "Κύριε Ιησού Χριστέ σου παραδίνω το τιμόνι της Ζωής μου και σου Ζητώ να έρθεις και να ζήσεις μαζί μου, να γίνει το Θέλημα σου στη ζωη μου, είμαι δικός/ια σου" Είναι η προσευχή αφιερώσεως που ο Κύριος θα απαντήσει και με το Αγιο Πνεύμα του θα τον βαπτίσει και θα τον κάνει δικό του ΠΑΙΔΙ!

No comments:

Post a Comment