Popular Posts

Thursday 20 July 2017

ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ

Κανεις χωρίς απο τον Χριστο να εξαρτηθεί στον Παραδεισο θα μπει.
Φίλε μου, μια και μονο ειναι η Πόρτα και η Οδός που οδηγεί στον Παραδεισο και ειναι η Στενή Οδός, ειναι ο ιδιος ο Ιησους Χριστος «Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή· κανείς δεν πηγαίνει στον Πατέρα παρά μόνο αν περάσει από μένα».(Ιωάννης 14:6)
Εκτός του Ιησού Χριστου π
oυ πρόσφερε την ζωη του ως λυτρο για λογαριασμο μας κάνεις αλλος δεν μπορεί να σε σώσει «Από κανέναν άλλο δεν μπορεί να προέλθει η σωτηρία ΟΥΤΕ ΥΠΑΡΧΕ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΩΠΟ κάτω από τον ουρανό ΔΟΣΜΕΝΟ  στους ανθρώπους με το οποίο να μπορούμε να σωθούμε».(Πράξεις 4:12)
Ο Χριστος που στον σταυρό  φορτωθηκε τις δικές μας αμαρτιες τώρα σε καλει να του ανοιξεις την πόρτα –της καρδιάς-σου και στην Ευλογια του να πεις «Να, Στεκομαι τωρα μπροστα στην Πορτα -της καρδιάς σου- και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη Φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πορτα, Θα ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι» (Αποκάλυψη 3:20)
"Κύριε Ιησού Χριστέ Συγχώρεσε με τον αμαρτωλό που ως τώρα σε αγνοούσα, Προσεύχομαι και Σου ζητω να έρθεις στην καρδια μου, να μεινεις μαζί μου ολες τις ημέρες τις Ζωής μου, το δικο σου ΘΕΛΗΜΑ να γίνει  τώρα στη ΖΩΗ μου, και  να με βοηθάς το θέλημα σου να εκπληρώνω και  με σένα στο πλευρο μου να ΖΩ" ειναι η προσευχη που ο Κυριος θα την απαντησει και Αιώνια ζωή  μαζι του θα χαρίσει στον αμαρτωλο που με μετανοια και πίστη επιστρεψει σ' Αυτον !

«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ,ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΣΩΘΕΙ»(Ιωαν.10:9) 
«Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ' ΕΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωάννης 7:37)

No comments:

Post a Comment