Popular Posts

Friday 14 July 2017

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΙΣ, ΟΥΤΕ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΥΠΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΜΠΕΙς

Φίλε μου μονο ο Χριστος μπορεί την σωτηρία να σου Χαρίσει, γιατι μονο ο Χριστος ειναι η Πόρτα και η οδός που οδηγεί στο σπίτι του Πατρός «Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή· κανείς δεν πηγαίνει στον Πατέρα παρά μόνο αν περάσει από μένα».(Ιωάννης 14:6)
Ο Απόστολος Πέτρος τονίζει και λέει σε ολους μας  «Από κανέναν άλλο δεν μπορεί να προέλθει η σωτηρία ούτε υπάρχει άλλο πρόσωπο κάτω από τον ουρανό δοσμένο στους ανθρώπους με το οποίο να μπορούμε να σωθούμε».(Πράξεις 4;12)
Ποτέ δεν θα μπορέσεις τον Χριστο να υποτιμάς -την προσφορα ΣΩΤΗΡΙΑΣ του να αψηφάς- και στον Παραδεισο να μπεις, η τον Χριστο να τιμάς -Σωτηρα σου να τον δεχτεις -και στον Παραδεισο να μην μπεις !
Η ανταπόκρισης της καρδιάς σου στην προσφορα ΣΩΤΗΡΙΑΣ του «Να, Στεκομαι τωρα μπροστα στην Πορτα της καρδιάς σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη Φωνη μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πορτα, Θα ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι» (Αποκάλυψη 3:20) ειναι αυτη που θα καθορίσει την Αιώνια μετά θάνατο διαμονή σου ! ! 

No comments:

Post a Comment