Popular Posts

Friday 28 July 2017

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΑΝΑΠΑΥΣΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΡΟΣΙΣΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ


Το μόνο που έχει ανάγκη ο αμαρτωλός για να εισέλθει στην ανάπαυση του Κυρίου είναι με ειλικρίνεια και ταπεινοφροσύνη να προσευχηθεί και να τον παρακαλεσει να ΑΝΑΠΑΥΣΕΙ το πνεύμα του και να δροσίσει την ψυχη του. Τα λογια του σπλαχνικού Χριστού « Ελάτε σε μένα όσοι κοπιαζετε και είστε βαριά φορτωμένοι, κι εγώ θα σας αναπαύσω»(Ματθαίος 11:28) γέμισαν με ελπίδα την πονεμένη μου καρδιά  όταν απερίγραπτη ταραχή και πόνος  μας κτύπησε το 1987 τότε που η μεγάλη μας κόρη η Χριστίνα μόλις 13 ετών έπαθε σχιζοφρένεια.
Στον Κύριο έτρεξα και ζήτησα την βοήθεια του, τον πόνο μας να απαλύνει, την Χριστίνα να κάνει καλά, και από τότε έβαλε την ειρήνη και την γαλήνη του στην πληγωμένη μου καρδιά, οτι εκείνος είναι στο τιμόνι και να μην ανησυχώ γιατί θα την κάνει καλά, και μια μέρα τελείως ελεύθερη απο την τυραννική σχιζοφρένεια θα την δω !
Φίλε μου κανείς δεν μπορεί να προσδιορίσει το βαρύ και ασήκωτο δικό σου φορτίο πόσο θα κρατήσει, αλλά  βάλε όλη την ελπίδα σου στον  σπλαχνικό και συμπονετικό Χριστό που μπορεί να γιατρέψει καθε συντηρημένο στην καρδιά, και ελευθέρια να χαρίσει σε καθε καταπιεσμένο και αιχμαλωτισμένο που σ' αυτόν προσφύγει για να σωθεί και από κάθε δαιμονική αιχμαλωσία να ελευθερωθεί. Αμήν!!
Φίλε μου ο Χριστός θα δοξάσει το όνομά του μέσα απο καθένα που σ'αυτόν με μετάνοια και πίστη προσφύγει ΑΝΑΠΑΥΣΗ και ΨΥΧΙΚΗ ΔΡΟΣΙΑ να ΒΡΕΙ.

Αμήν και εσυ να είσαι ένας από αυτούς που με όλο τους το είναι απο τον Χριστό εξαρτηθεί, γιατι ΑΣΥΓΚΡΙΤΗ θα ειναι η ΧΑΡΑ σου οταν την προσευχή σου απαντήσει και Ειρήνη, γαλήνη  και βεβαιότητα ΣΩΤΗΡΙΑΣ σου χαρίσει ! 

No comments:

Post a Comment