Popular Posts

Tuesday 24 January 2017

XΩΡΙΣ ΠΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΥΑΡΕΣΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ (Εβραιους 11;6)

Η πίστη ειναι το θεμέλιο των πραγμάτων που αποτελούν αντικείμενο Ελπίδας. Η πίστης ειναι το μέσω εσωτερικής βεβαιωσης για τα πράγματα που δεν βλέπουμε..(Εβραιους 11:1-2) Χάρη στην Πιστη σου στον Χριστο που δεν τον βλέπεις αλλα σου υπόσχεται αιώνια με τον ίδιο ζωη θα σωθείς οταν τον ιδιο και την προσφορα ΣΩΤΗΡΙΑΣ του < ΝΑ ΤΩΡΑ ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΤΥΠΩ, ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΘΑ ΜΠΩ ΜΕΣΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ>(Αποκάλυψη 3;20) ΔΕΧΤΕΙΣ ! Χωρίς με ΠΙΣΤΗ να ΠΡΟΣΦΥΓΕΙΣ στον Χριστο «< ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ.ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ>> (Ιωάννης 10;9) στην Ευλογια του δεν θα μπεις, δεν θα σωθείς. Πολύτιμη Ψυχή Χωρίς με ΠΙΣΤΗ απο τον Χριστο να γαντζωθείς «Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή κανείς δεν πηγαίνει στον Πατέρα παρά μόνο αν περάσει από μένα. >> ( Iωαννης 14:6) οτι άλλο και αν κάνεις στον Παραδεισο δεν θα μπεις, γιατι Αυτός και μονο ειναι η ΟΔΟΣ που στον Παραδεισο οδηγεί.Σου ευχομαι με ολη σου την καρδια να τον εμπιστευτείς ειναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ !!

No comments:

Post a Comment