Popular Posts

Sunday 29 January 2017

ΣΗΜΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ !

Οταν ποτε σου δεν μπορούσες τον Χριστό σωτήρα σου να τον δεχτείς σήμερα μπορείς. Σήμερα 29 Ιανουαρίου 2017  ελπίζω οτι ο Κύριος και Σωτήρας μου Ιησούς Χριστός μέσα από το μεγάλο του ΕΛΕΟΣ, θα κάνει την κόρη μου την Χριστίνα που τριάντα χρόνια τώρα τυραννιέται απο την σχιζοφρένεια τελείως καλά ! ! 
Αλλά ακόμα και αν δεν είναι στο θέλημα του σήμερα να την ΛΥΤΡΩΣΕΙ απο την καταπίεση που τώρα και τριάντα χρόνια τυραννιέται, εγω πάντα θα τον αγαπώ και το όνομα του παντα θα δοξολογώ. Αμην!      

Όλη η δόξα και η τιμή ας είναι στον Σωτήρα μου τον Χριστό που ποτε δεν έπαψε να λυτρώνει τους ψυχικά και πνευματικά αιχμάλωτους, τους καταπιεσμένους απο τον εχθρό της ψυχής μας, να ανοίγει τα μάτια αυτών που ζουν στο πνευματικό σκοτάδι, να γιατρεύει  τέλεια ολους εκείνους που ειναι χωρίς ελπίδα και πάσχουν απο ανίατες ασθένειες και τελικά σε όλους τους ανάξιους αμαρτωλούς -όπως εγώ-  που τον εμπιστευτούν και προσωπικό Σωτήρα τους τον δεχτούν να χαρίζει την πολυπόθητο ανεκτίμητη ΣΩΤΗΡΙΑ !!
Στον Χριστό λοιπόν που και σήμερα ελευθερώνει τους αιχμάλωτους και συγχωρεμένους αποστέλλει τους καταβεβλημένους (Λουκας 4:18-19) ας τρέξουμε χωρίς δισταγμό  Σωτήρα μας μας τον δεχτούμε και στην Ευλογία του Πατρός να μπούμε και απο κάθε τυραννική Αιχμαλωσία θα μας ελευθερώσει και θα μας ΧΑΡΙΣΕΙ την ΑΙΩΝΙΑ μαζι του στον παράδεισο Ζωή μετά θάνατο ζωη, και τώρα την παρρησία δυναμική Χριστιανική ζωή ! (Ιωάννης 10:10)


Εγώ σ' αγαπώ Κύριε Ιησού Χριστέ αν ειναι το θέλημα σου το Αγιο γιάτρεψε σήμερα την Χριστίνα απο την σχιζοφρένεια.

No comments:

Post a Comment