Popular Posts

Saturday 28 January 2017

“AΛΛΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ.Ο ΛΟΓΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟΣ.ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΣΤΕΡΕΩΣΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ”

Ήταν τα λογια του Κυριου στην αδελφή
μου εν Χριστο Σοφία οταν ζήτησε απο τον Κυριο μια βεβαιωση οτι ο Κυριος γιάτρεψε τον σύζυγο της απο τον καρκίνο !
Ομολογία θεραπείας καρκίνου
Όλα άρχισαν όταν κάποιες ενοχλήσεις στην μέση του συζύγου μου, μας οδήγησαν στον γιατρό. H διάγνωση ήταν καρκίνος. Έφυγε η γη κάτω από τα πόδια μας. Μέσα σε λίγες μέρες έγινε η επέμβαση αφαίρεσης όγκου.

Μέσα σ’ όλο αυτό έψαχνα τον Θεό δίπλα μου, και τότε διαπίστωσα ότι ήμουν πολύ μακριά Του. Άρχισα να Τον ζητώ, και να Τον παρακαλώ για την θεραπεία του συζύγου μου. Κάθε βράδυ άρχισα να προσεύχομαι με κλάματα και έκραζα επιθυμώντας να μην διαλυθεί η οικογένειά μου.
Σ’ ένα από τα βράδια λίγο  πριν ξεκινήσω την προσευχή …άκουσα, ΝΑΙ άκουσα το όνομά μου. Ήταν η φωνή του Θεού! Δεν ξέρω πώς την αναγνώρισα, αλλά ήμουν σίγουρη. Ανατρίχιασα, ένοιωσα πως σταμάτησε η καρδιά μου. Έμεινα ακίνητη, και τότε άκουσα πάλι …“Εγώ τον έχω θεραπεύσει” Πετάχτηκα και άρχισα να φωνάζω από χαρά. Έτρεξα στο σαλόνι, όπου ο σύζυγός μου καθόταν μέσα σε  μεγάλη θλίψη. Καθώς τον κοίταξα κατάματα του λέω. Ο Κύριος σε θεράπευσε, και άρχισα να κλαίω από χαρά. Εκείνος με κοίταξε, και μου είπε …μακάρι …Ο λόγος Του, αναστήθηκε μέσα μου, αλλά όχι και στον άντρα μου. Δόξαζα και ευχαριστούσα τον Θεό, αλλά ο εχθρός άρχισε να μας πετάει βέλη αμφιβολίας, μήπως και δεν είναι έτσι τελικά …Όταν ήρθε αυτή η σκέψη χωρίς να χάσω χρόνο έτρεξα στην προσευχή και ρώτησα τον Κύριο, και περίμενα μία επιβεβαίωση της θεραπείας. Και ο Κύριος μου είπε. Άλλη επιβεβαίωση δεν θα πάρεις.  Ο λόγος μου είναι αρκετός. Με αυτόν στερέωσα την οικουμένη.” Πολλές φορές ακόμη ο εχθρός προσπάθησε να μας πάρει τον λόγο του Θεού και να μας μπερδέψει, αλλά η αλήθεια Του ζει και βασιλεύει εδώ και πέντε χρόνια μετά την θεραπεία, και δοξάζουμε και ευχαριστούμε τον Θεό, για το θέλημά Του, που έγινε όπως στον ουρανό έτσι και μέσα στο σπίτι μας.     
Σοφία-Στέλιος
http://www.jesusforyou.gr/%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%85/

No comments:

Post a Comment