Popular Posts

Thursday 26 January 2017

ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ

Πανάγαθε Σωτηρα μου
και ελευθερωτή μου
σ’ εσενα υψώνω καθε ευχή
και δίνω την ψυχη μου.

Εσυ εισαι ο αμνός του Θεού
του Πατρός η ευλογια
ο μόνος που αληθινά μπορεί
και συγχωρει αμαρτια.

Εσυ εισαι η Πύλη του Θεού
ο δρόμος στον Πατέρα
ο Άγιος Θεός ο ισχυρός
που δίνει σωτηρία.

Εσύ εισαι που μας ΧΑΡΙΣΕΣ
μαζί σου ΚΟΙΝΩΝΙΑ !!
Αγια ζωή και Αθανατο
απέραντη ΕΥΛΟΓΙΑ !!!

Όσοι εσενα δεχτηκαν
για παντα σε ευλογούνε
μα όσοι σε απέρριψαν
αιώνια θα πενθουνε.

Γιατι εσυ ο μόνος Αληθινούς Θεός
ο δημιουργός του κόσμου,
ο μονογενής του Πατρός Γιος
ο Λυτρωτής του κόσμου ! !

Με σένα ολοι σώζονται
όσοι σε εμπιστευτούνε,
οσοι ανοίξουν την καρδια
και σε καλοδεχτουνε.

Γιατι εσυ ολους αγάπησες
και αυτους που σ’ αγνοούνε
και γι’ αυτους σταυρώθηκες
ωστε να μην χαθούνε.

Γιαυτό και εγω προσεύχομαι
την Αγάπη σου να δούνε
να ανοίξουν σε σένα την καρδια
για παντα να σωθούνε !
Στέλιος Φελλας
Μάρτιος 2001

No comments:

Post a Comment