Popular Posts

Thursday 5 January 2017

AΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΕΙΣ

Όταν ποτε σου δεν μπορείς τον Χριστό που βάσταξε στο σώμα του στον σταυρό τις δικές μας αμαρτίες (Α.Πέτρου 2;24) σωτήρα σου να τον δεχτείς μακριά του θα χαθείς, αλλα αν τα καταφέρεις σωτήρα σου να τον δεχτείς στην ευλογία του Πατρός θα μπεις, και απο τον Θεο θα γεννηθείς ξανά γιατι βεβαιώνει όλους μας ο λόγος του Θεού και μας λέει οτι όσοι τον Χριστό τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ  και ΠΙΣΤΕΨΑΝ σ' αυτόν ο Θεός τους ΕΔΩΣΕ το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ ! Απο τον Θεο γεννήθηκαν αυτοί οχι από σαρκική μειξη, ουτε απο ανθρωπινή θέληση ουτε απο ανδρική επιθυμία, αλλα από τον ΘΕΟ γεννήθηκαν ξανά.(Ιωάννης 1;12-13) 

Κανείς δεν μπορεί να φτάσει στον Θεο χωρίς να περάσει από τον Χριστό  « ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ /ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ !»(Ιωάννης 14:6) ουτε υπάρχει άλλη πόρτα να κτυπήσεις ωστε στην ευλογία του Πατρός και εσύ να μπεις <Εγώ είμαι η ΠΟΡΤΑ των Προβάτων..Αν κανείς προσφύγει ΣΕ ΜΕΝΑ ως είσοδο , θα ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή» (Ιωάννης 10:9)  
Είναι αδύνατον στον παράδεισο να μπεις χωρίς από τον Χριστό να εξαρτηθείς. Μην σου διαφεύγει οτι ο Χριστός είναι η ΠΕΤΡΑ η ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΜΕΝΗ απο τους ΟΙΚΟΔΟΜΟΥΣ -απο όλους εκείνους που είχαν την Θρησκευτική, κοινωνική και οικονομική ισχύ- και που έγινε το ΘΕΜΕΛΙΑΚΟ ΑΓΚΩΝΑΡΙ. Και μην ξεχνάς  οτι η ΣΩΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ απο κανέναν αλλο, ΟΥΤΕ υπάρχει άλλο πρόσωπο κάτω από τον ουρανό δοσμένο στους ανθρώπους που θα μπορέσουμε να το επικαλεστούμε για να σωθούμε !!>> (Πράξεις 4;11-12) 
Η αγάπη του Χριστού 
είναι καταπληκτική 
Αναγεννά κάθε αμαρτωλό παιδί 
που τον εμπιστευτεί 
και Σωτήρα του τον δεχτεί !!!
  
Το έλεος του Κυρίου μου Ιησού Χρίστου έλαβα και εγώ όταν με με
τανοια, πίστη και συντριβή άνοιξα την καρδία το 1988 και ΣΩΤΗΡΑ και Κυριο της ζωης μου τον δέχτηκα.  Κύριε Ιησού Χριστέ, Ελέησε με τον αμαρτωλό, η άγγιξε την καρδιά μου περισσότερο να σ'αγαπώ, την παρουσία σου μ'ολο μου το είναι να επιθυμώ, και ελα και ζήσε μαζί μου ολες τις ήμερες της Ζωής μου»Ειναι η προσευχή συμφιλιώσεως με τον ΘΕΟ και ΣΩΤΗΡΑ μας ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.

No comments:

Post a Comment