Popular Posts

Friday 6 January 2017

ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΤΙΜΑΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΘΕΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΕ (Ιωάννης 5:23)

Αν παρακαμπτεις τον Χριστό και πηγαίνεις ισια στον Θεό χωρίς να περάσεις απο τον Χριστό στην ευλογία του Πατρός δεν θα μπεις γιατί ο Χριστός ειναι ο μονός δρόμος προς τον Πατέρα « ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ /ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ !»(Ιωάννης 14:6) και ούτε υπαρχει αλλη πόρτα η αλλο πρόσωπο να επικαλεστείς, για να σωθείς <και απο ΚΑΝΕΝΑΝ αλλο ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ η ΣΩΤΗΡΙΑ ουτε υπαρχει αλλο όνομα, Πρόσωπο κατω απο τον Ουρανό δοσμένο στους ανθρώπους με το οποιο μπορούμε να ΣΩΘΟΥΜΕ». (Πραξεις 4:12) Ο Χριστος ήταν αυτός που οικειοθελώς πήγε στον σταυρό να φορτωθεί στο σώμα του και τις δικές σου αμαρτίες (Ιωάννης 1;29, Α,Πέτρου 2;24) Χάρη στην δίκη του αιματηρή θυσία σβήνεται η αμαρτία καθε αμαρτωλού που τον εμπιστευτεί και απ' Αυτον εξαρτηθεί. Όποιος παρακάμπτει τον Χριστό που τον καλει σ' αυτον να τρέξει, να προσφυγει για να σωθεί<<ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ.(Ιων 10:9) στις αμαρτιες του μενει και επειδη δεν καταδεχτηκε τον Γιο του ΘΕΟΥ που σηκώνει τις αμαρτιες του κόσμου προσωπικό Σωτήρα του να τον δεχτεί, για τις αμαρτίες του θα κριθεί και για παντα απο την Παρουσία του Θεού θα αποκλειστεί. Στην ευλογία του Πατρός θα μπεις μονο οταν προσφυγεις στον Χριστο -τον Γιο του τον αγαπητό-που ο Θεος για χάρη σου φόρτωσε πανω του τις αμαρτίες του κόσμου, ώστε καθε ανάξιος αμαρτωλός -που ποτε δεν μπορούσε να εκπληρώσει τον Αγιο νόμο του Θεου- παρολες του τις αμαρτίες χάρη στην Πιστη του στον Γιο του να δικαιωθεί, να λογιστεί σαν ποτε του να μην είχε αμαρτήσει !! Το έργο της ΕΞΙΛΕΩΣΗΣ του Χριστού, δηλαδή που πλήρωσε με την δικη του θυσία της δίκη μας τιμωρία,(Ρωμαίους 3:24-25) ισχύει για ολους εκείνους που προσωπικό Σωτηρα τους τον εχουν δεχτει, και ΟΧΙ σ'εκείνους εν ζωή τον ιδιο και την ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΩΤΗΡΙΑ του <"Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα *δειπνίσουμε* μαζί !!(Αποκάλυψη 3;20) αψηφούσαν. "Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΏΜΗ σου Ζητώ που ολα τα χρόνια της ζωής μου μακριά σου ζούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ'όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου." Είναι η προσευχή που αν ειλικρινής ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό !

No comments:

Post a Comment