Popular Posts

Thursday 19 January 2017

ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ, ΠΟΣΟ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ !

Ο Κύριος ειναι καταπληκτικός,  
ποτε δεν με ξεχνάει, 
τα λάθη, τα στραβάδια μου 
μου τα αποκαλύπτει, 
γιατί δεν θέλει στάσιμος 
και στούρνος να αποτύχω 
αλλά χάρη στην Χάρη του  
να διορθωθώ... νικήσω 
και μ' ευγένεια και χαμόγελο 
τις ήμερες μου να ζήσω 
και τ' όνομα του το Άγιο 
να το δοξολογήσω. Αμην 

Στέλιος  

Ευτυχώς που την αποτυχία μου που λύπη πολύ μου προξενεί την εζησε και περιέγραψε ο κορυφαίος Απόστολος Παύλος :        
<< Δεν κάνω αυτό που θα 'θελα να κάνω αλλά, αντίθετα, ό,τι θα 'θελα να αποφύγω.....Δεν κατοικεί μέσα μου, δηλαδή στο είναι μου, το καλό. Απόδειξη είναι πως εγώ θέλω να κάνω το καλό, δεν βρίσκω όμως τη δύναμη να το μετατρέψω σε πράξη. 19Κι έτσι, δεν κάνω το καλό που θα 'θελα, αλλά υπηρετώ το κακό, που δεν το θέλω. 20Αν όμως κάνω αυτό που δε θέλω, τότε την πράξη μου δεν την καθορίζω πια εγώ αλλά η αμαρτία, που έχει θρονιαστεί μέσα μου.21Συνεπώς, η πείρα δείχνει ότι, ενώ εγώ θέλω να κάνω το καλό, οι πράξεις μου δείχνουν πως κάνω το κακό. 22Εσωτερικά συμφωνώ και χαίρομαι με όσα λέει ο νόμος του Θεού. 23Διαπιστώνω όμως πως η πράξη μου ακολουθεί έναν άλλο νόμο, που αντιστρατεύεται το νόμο με τον οποίο συμφωνεί η συνείδησή μου: Είναι ο νόμος της αμαρτίας που κυριαρχεί στην ύπαρξή μου και με κάνει αιχμάλωτό της. 24Τι δυστυχισμένος, αληθινά, που είμαι! Ποιος μπορεί να με λυτρώσει από την ύπαρξη αυτή, που έχει υποταχθεί στο θάνατο; 25Ας ευχαριστήσουμε το Θεό που το έκανε αυτό, με το σωτήριο έργο του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. Άρα, λοιπόν, εγώ ο ίδιος, ενώ συμφωνώ θεωρητικά με το νόμο του Θεού, στην πράξη είμαι υποταγμένος στο νόμο της αμαρτίας.(Ρωμαιους 7;5-25) 
"Χριστέ μου σ' ευχαριστώ 
που χάρη στην ΧΑΡΗ σου 
τον παλιό Στέλιο θα ξεφορτωθώ, 
και τον καινούργιο θα ντυθώ 
επειδή σε αγαπώ
και όλα σε σένα τα χρωστώ.
Στέλιος  
Χαρωπός αγωνιστής. Αμην 


No comments:

Post a Comment