Popular Posts

Friday 17 February 2017

ΑΝ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ

Η νίκη στην Ζωη σου θα αρχίσει από την στιγμή που με μετάνοια και συντριβή απο τον Χριστό ζητήσεις να έλθει στην ζωή σου και να μείνει μαζί σου !!
Ο Χριστός ειναι αυτός που κάθε ταλαίπωρο και βαριά φορτωμένο αμαρτωλό καλεί σ' Αυτόν να έρθει ανάπαυση και αιώνια δροσιά ψυχής να βρει (Ματθαίος 11;28,Ιωάννης 7;37) και ποτε να μην χαθεί:«Εγώ είμαι η θύρα. Αν κάποιος προσφύγει σ' έμενα ως είσοδο, θα ΣΩΘΕΙ»(Ιωάννης 10;9) και μέσα από όλα τα δείνα να βγαίνει περισσότερο απο νικητής ! (Ρωμαίους 8;37)

"Εγώ μπορώ τον Χριστό Σωτήρα μου να τον δεχτώ και να αρχίσω να νικώ !" λέει αυτός που έχει πιστέψει οτι ο Χριστός έχει την δύναμη να τον ελευθερώσει και μια καινούργια  μαζί του ευλογημένη δυναμική ζωή να του δώσει !! 
«Αν με αγαπάει κάποιος θα εφαρμόσει το λόγο μου. Κι ο Πατέρας μου θα τον αγαπήσει, και θα έρθουμε σ' αυτόν και θα κατοικήσουμε μαζί του»( Ιωάννης 14;23) Είναι η αξιόπιστη υπόσχεσης του Χριστού σ' εκείνον που τον εμπιστευθεί και από Αυτόν με όλη του την καρδιά εξαρτηθεί !
Μαζί με τον Χριστο θα εισαι νικητής οταν σωτήρα σου τον δεχτεις !!!

No comments:

Post a Comment