Popular Posts

Wednesday 8 February 2017

ENA KAΙ MONO ENA EINAΙ TO AMAΡTHMA ΜΟΥ ΣΩΣΕ ΜΕ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΙΣΕ ΜΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ

Φίλε μου αν η Σωτηρία του Θεού είναι το μόνο που λείπει απο την καρδιά σου, ας χαίρεσαι γιατί ο Χριστός που αμαρτία δεν έκανε ουτε βρέθηκε δόλος στο στόμα του....ΦΟΡΤΏΘΗΚΕ στο σώμα του τις ΔΙΚΕΣ μας ΑΜΑΡΤΙΕΣ πάνω στον σταυρό, ετσι που να ΑΠΑΛΛΑΓΟΎΜΕ ριζικά απο αυτές και να ζήσουμε για τη δικαιοσύνη,(Α.Πετρου 2:22,24) Ας χαίρεσαι γιατί ο Ιησούς Χριστός, ο ΜΟΝΟΣ ΜΕΣΙΤΗΣ μεταξύ Θεου και ανθρώπων ΠΡΟΣΦΕΡΕ τη ΖΩΗ του ως ΛΥΤΡΟ -και για λογαριασμό σου- για λογαριασμό όλων μας >>(Α.Τιμόθεου 2:5-6) ώστε τώρα αν τον Χριστό και εσυ εμπιστευθείς και σωτήρα σου τον δεχτείς οπως οι μετανοιωμενοι Εβραίοι που πίστεψαν σ' Αυτον δεν θα απωλεσθείς αλλα θα ΕΧΕΙΣ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ !( Ιωάννης 1;12-13, 3;16,Ρωμαίους 3;23-25,Α.Πέτρου 2;24) << Ο Χριστός στους δικούς του -που αγαπούσε- ΗΡΘΕ, και αυτοί -στην πλειοψηφία τους- δεν τον δέχτηκαν. Σε όσους ομως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ σ' αυτούς ΕΔΩΣΕ το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ !!! (Ιωάννης 1;12-13) Φίλε μου ο Χριστός αυτός και μόνο ειναι η Πόρτα των προβάτων (Ιωάννης 10;9) αν συνεχίζεις να τον αψηφάς (Αποκάλυψη 3;20) επειδη νομίζεις οτι απο τους Άγιους που τιμάς στον παράδεισο θα μπεις, τον εαυτό σου απατάς και μακριά του θα χαθείς γιατι απο ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΙ ΟΥΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ, ΔΟΣΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ κάτω απο τον ουρανό μεταξύ των ανθρώπων, ΜΕΣΩ του οποίου να ΜΠΟΡΟΥΜΕ να ΣΩΘΟΥΜΕ ! (Πράξεις 4;12) Πότε σου στον παράδεισο δεν θα μπορέσεις να μπεις οταν βοηθεια ζητάς απο τους Άγιους που τιμάς και τον Χριστο και την Προσφορά σωτηρίας του (Αποκάλυψη 3;20) συνεχίζεις να αψηφάς !! «Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή‡ κανείς δεν ΠΗΓΑΙΝΕΙ στον Πατέρα ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ αν ΠΕΡΑΣΕΙ από ΜΕΝΑ.(Ιωάννης 14;6) " Κύριε Ιησού Χριστέ, Ελέη σε με τον αμαρτωλό/η άγγιξε την καρδιά μου περισσότερο να σ'αγαπώ, την παρουσία σου μ'ολο μου το είναι να επιθυμώ, και έλα και ζήσε μαζί μου ολες τις ήμερες της Ζωής μου» είναι η προσευχή συμφιλιώσεως με τον ΘΕΟ και ΣΩΤΗΡΑ μας ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.

No comments:

Post a Comment