Popular Posts

Saturday 4 February 2017

ΟΤΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΜΙΛΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΙ ΣΙΩΠΑ.

«Όποιος με αγαπάει», του αποκρίθηκε ο Ιησούς, «θα τηρήσει το λόγο μου. Κι ο Πατέρας μου θα τον αγαπήσει, και θα έρθουμε σ’ αυτόν και θα κατοικήσουμε μαζί του.(Ιωάννης 14;23) Χωρίς υπακοή στα λογια του Χριστου ( Ματθαίος 11:28, Αποκάλυψη 3;20) στις ευλογιες του δεν θα μπούμε! Φίλε μου, δεν θα εισαι ποτε πια ο ιδιος απο τη στιγμη που θα αρχίσεις να υπακούεις στον Χριστο. Υπακούοντας στα λογια του όπως ο ιδιος υπάκουε τον Πατέρα (Ιωάννης 5:30) και εσυ στην ΕΥΛΟΓΙΑ του θα μπεις, «Εγώ δεν μπορώ τίποτε να κάνω από μόνος μου· αποφασίζω ως κριτής, σύμφωνα με όσα ακούω από τον Πατέρα, και οι αποφάσεις μου είναι δίκαιες· γιατί δεν επιζητώ να ικανοποιήσω το δικό μου θέλημα, αλλά το θέλημα του Πατέρα, που με έστειλε.»(Ιωάννης 5:30) «Πραγματικά, την αγάπη μας για το Θεό την εκφράζουμε ΤΗΡΩΝΤΑΣ τις εντολές του. Και οι εντολές του δεν είναι δύσκολο να εφαρμοστούν, αφού κάθε παιδί του Θεού μπορεί να νικήσει τον κόσμο..»(Α. Ιωαννου 5;3-5)

No comments:

Post a Comment