Popular Posts

Wednesday 15 February 2017

ΣΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΤΟΝ ΠΛΑΣΤΗ ΜΟΥ ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ ΘΕΟ ΜΟΥ

Χριστέ Σωτήρα μου γλυκέ  

Κύριε μου και Θεέ μου 
Στον θρόνο σου μπροστά  
όλοι θα γονατίσουν 

Και όσοι σε αγκαλιάσανε 
αυτοί θα σε υμνήσουν  
μα όσοι σε αγνοήσανε  
για πάντα θα θρηνήσουν 

Κι αυτό γιατί αμέλησαν 
την μόνη σωτηρία 
νόμισαν πως απ' αλλού 
θα βρίσκαν ευλογία ! 

Τα λύτρα που επλήρωσες 
για την λευτεριά τους 
δεν πήγανε βαθειά  
δεν φτάσαν στην καρδιά τους ! 

Στην πλάνη τους επίστεψαν  
οτι θα δικαιωθούνε 
Χωρίς να σου ανοίξουν την καρδιά 
πως και αυτοί θα σωθούνε ! 

Και άλλοι πάλι πίστεψαν 
σε άλλων μεσιτεία, 
αντί να έλθουν σ' εσε 
να λάβουν ΣΩΤΗΡΙΑ !  

Γιαυτό και εγώ προσεύχομαι 
τώρα να σε δεχτούνε 
να  ανοίξουν διάπλατα την καρδιά 
στην Ευλογία σου και του Πατρός 
για πάντοτε να μπούνε ! 
Αμήν.  
Στέλιος Φελλας  
Δεκέμβριος 2001

No comments:

Post a Comment