Popular Posts

Wednesday 1 February 2017

"O XΡΙΣΤΟΣ ΣΩΖΕΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΡΩΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ" (Απ,Παυλος)

Τα χαρμόσυνα νεα ειναι οτι ο Χριστος ηρθε στον κοσμο για να βρει και να σωσει το απολωλός  τον χαμένο (Λουκας 19;10) και οχι τον υγειη, αλλα τον τσακισμένο και βαρια φορτωμένο απο αμαρτιες, που λύτρωση  αναζητα και καλει καθε ενα απο μας σ' αυτον να  τρεξει να πιει και ψυχικά να δροσιστεί (Ιωαννης 7:37)
Οσο και αν εισαι βουτηγμένος ,αιχμαλωτισμενος στην αμαρτια ΛΥΤΡΩΣΗ  θα βρεις, απο τον Χριστο θα ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙΣ οταν σ' αυτον τρέξεις <<  ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΘΑ ΣΩΘΕΙ! >> ανάπαυση θα βρεις και απο τον ιδιο θα ΣΩΘΕΙΣ.(Ματθαιος 11:28,Ιωαννης10:9)
Η Μαρια η Μαγδαληνή με δάκρυα μετανοίας τα πόδια του Χριστού εβρεξε, και καταφιλουσε και οι πολλές τις αμαρτιες ολες συγχωρέθηκαν (Λουκας 7:44-48) Μα οχι μονο αυτη συγχωρέθηκε απο τις πολλές τις αμαρτιες, αλλα και ο  μετανοιωμενος ληστής στον σταυρό που  αναγνώρισε την Θεότητα και πίστεψε σ' Αυτον έλαβε την χαρμοσυνη βεβαιωση <<Πραγματικά , σου λεω, σήμερα θα εισαι μαζι μου στον Παραδεισο>>(Λουκας 23:27)
Φιλε μου ουτε ο όγκος ουτε το βάρος της αμαρτίας δεν ειναι αυτο που θα σε αποκλείσει απο τον παράδεισο, αλλα η δυσπιστία σου τον Χριστο να εμπιστευτείς και ΣΩΤΗΡΑ σου με μετανοια και ΠΙΣΤΗ να τον δεχτεις.
Το αιμα του Ιησου Χριστου μας καθαρίζει απο καθε αμαρτια(Α. Ιωαννου 1:7) Ο αμαρτωλος που επιστρέφει στον Χριστο και ομολογεί τις αμαρτιες του την Χαρη του λαμβάνει γιατι<< Οπου φάνηκε το μέγεθος της αμαρτίας, εκει ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ η ΥΠΕΡΕΠΑΡΚΕΙΑ της ΧΑΡΗΣ( Ρωμαίους 5;20)
Ετσι και εσυ οταν την Χαρη του Χριστου θα δεχτεις  θα μπορείς τον Χριστο να δοξολογείς και σε ολους να ομολογείς και να λες οπως ακριβως ο Αποστολος Παύλος οτι ο Χριστος ΗΡΘΕ να σωζει αμαρτωλους  απο τους οποιους πρώτος εισαι/ήσουν εσυ !! (Α.Τιμοθεου 1:15)
Ο Χριστος φιλε μου έσωσε το και μενα  που ημουν βουτηγμένος στην αμαρτια και την ΧΑΡΗ του αγνοούσα οταν χωρις δισταγμό το 1988 με μετανοια και Πιστη άνοιξα την πορτα της καρδιάς μου (Αποκαλυψη 3;20)
Αμην, και εσυ σημερα απο τον Χριστο να γαντζωθείς και στην Ευλογια του να μπεις. Αμην!

No comments:

Post a Comment