Popular Posts

Sunday 19 February 2017

ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ

Γιατί ο Χριστός αν και ήρθε κάτω στην γη να σταυρωθεί για να πληρώσει τα λύτρα της αμαρτίας, μονο σ' εκείνους που  τον δέχτηκαν -που τον καλωσόρισαν στην καρδια τους έδωσε την εξουσία να γίνουν παιδιά Θεού.(Ιωάννης 1:12-13)
Φίλοι μου, απο κανέναν αλλά εκτός του Χριστού δεν προέρχεται η Σωτήρια, ουτε υπάρχει διαφορετικό  πρόσωπο  απ' αυτό, δοσμένο κάτω απο τον ουρανό μεταξύ των ανθρώπων, μέσω του οποίου να μπορούμε εμείς  να σωθούμε.(Πράξεις 4:12)
Όσο σκληρή και αν είναι η ζωή η κόλαση που θα αποκλειστεί ο καθένας που αρνείται τον Χριστό σωτήρα του να τον δεχτεί είναι πολύ πιο σκληρή !
Φίλε μου, αν υπάρχει κάτι πολυτιμότερο από τον παράδεισο τι είναι ;
Κι' αν δεν υπάρχει τίποτε πολυτιμότερο από τον παράδεισο γιατί τον Χριστό και την προσφορά σωτηρίας του «Να, Στέκομαι τώρα μπροστά στην Πόρτα της καρδίας σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, Θα ΜΠΩ μέσα ΕΓΩ και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι» (Αποκάλυψη 3:20) αψηφάς ;
" Είμαι Αυτός που Είμαι""Kανένας δεν έρχεται στον Πάτερα παρα μονάχα περνώντας από μένα" λέει ο Κύριος !(Ιωάννης 14:6)
Ανόητος και πνευματικά νεκρός ειναι αυτός που εν ζωη τον Χριστό σε απόσταση τον κρατά και σ' άλλους τρέχει βοήθεια να ζητά.
Όταν όμως και εσύ τον Χριστό σωτήρα σου τον δεχτείς  στην ευλογία του Θεού θα μπεις , γιατί  ο Χριστός αν και ήρθε κάτω στην γη να σταυρωθεί για να πληρώσει τα λύτρα της αμαρτίας ( Ιωαννης 1;29, Α.Πετρου 2;24) μονο σ' εκείνους που  τον δέχτηκαν -που τον καλωσόρισαν στην καρδια τους- έδωσε την εξουσία να γίνουν παιδιά Θεού.(Ιωάννης 1:12-13)

No comments:

Post a Comment