Popular Posts

Friday 10 February 2017

AΝ ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΤΑΘΕΡΟΙ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΟΥ, ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΙΕΡΓΗΜΕΝΟ ΨΕΜΑ ;
Ποτέ δεν θα είσαι εις θέση να διακρίνεις την διαφορά μεταξύ της αλήθειας και του ψέματος εκτός κι' αν τον Ιησού Χριστό σωτήρα σου δεχτείς. 
Γιατι ο Ιησούς Χριστός αυτός και μόνο είναι η προσωποποίησης  της αλήθειας «Εγω είμαι η Οδός, η ΑΛΗΘΕΙΑ και η Ζωή, κανένας δεν μπορεί να έρθει στον Πατέρα παρα μονάχα περνώντας από μένα» ( Ιωάννης 10:14)  και μόνο τα πίστα του παιδιά, εκείνοι που *ΠΕΡΑΣΑΝ* απο τον Χριστό, που με πίστη και μετάνοια άνοιξαν την καρδιά τους στον Χριστό και το Πνεύμα του - το Άγιο Πνεύμα της  ΑΛΗΘΕΙΑΣ- κατοικεί μέσα τους( Αποκάλυψη 3;20) μόνο αυτοί μπορούν και διακρίνουν την ΑΛΗΘΕΙΑ απο το καλλιεργημένο ψέμα.
Φίλε μου, εσυ που εως σήμερα αν και ονομάζεσαι Χριστιανός ομως ΠΟΤΕ σου ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΕΣ την ΚΑΡΔΙΑ σου στον Σωτήρα Χριστό δεν είσαι αυτός που νομίζεις οτι είσαι. Η  γνώμη που εχεις σχηματίσει γαι την Πίστη σου και για τον εαυτό σου προέρχεται απο την καρδιά σου και ΟΧΙ απο το Πνεύμα της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, οχι από το Άγιο Πνεύμα του Χριστού που είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ !!
Αν είσαι έτοιμος να γνωρίσεις την αλήθεια , άνοιξε τώρα την καρδία σου στον Χριστό «Εγώ ειμαι η Οδος, η ΑΛΗΘΕΙΑ και  η Ζωη, κανένας δεν μπορει να ερθει στον Πατέρα παρα μονάχα περνώντας απο μένα»(Ιωάννης 10:14) και απο το Άγιο Πνεύμα του θα αναγεννηθείς, θα βαπτιστείς και το Πνεύμα της ΑΛΗΘΕΙΑΣ μεσα σου θα κατοικεί, θα σε φωτίζει, θα σε ελέγχει και καθοδηγεί ! 
Κύριε Ιησού Χριστέ, μετανοώ που τοσα χρόνια σε απόσταση σε κρατούσα, τώρα σου ανοίγω την καρδιά μου ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ σου ΖΗΤΩ και σε παρακαλώ να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες της ημέρες της ζωής μου, και να γίνεται το δικό σου θέλημα στην ζωη μου. Σε ευχαριστώ.”Ειναι η προσευχή που να εκφράζει την μετανιωμένη καρδιά σου, ο Κύριος Ιησους Χριστος θα την απαντήσει με το Αγιο Πνεύμα του θα σε βαπτίσει και Αιώνια ζωή μαζι του θα σου χαρίσει. Αμην!

No comments:

Post a Comment