Popular Posts

Monday 20 February 2017

ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΔΙΚΩ

Θεός είναι ο Χριστός και Αυτός εξασφαλίζει την σωτήρια σ' όποιον προσωπικό Σωτήρα του τον εχει δεχτεί, γιατί στον Σταυρό πλήρωσε στο ακέραιο την τιμωρία για την δική μας αμαρτία (Ιωάννης,Ρωμαίους 3:23-24 ,Α. Πέτρου 2:24) ώστε τώρα όποιος τον Χριστό έχει, έχει την Σωτηρία, δηλαδή την βεβαίωση της μετά θάνατο Αιωνίου μαζί του ζωής- όποιος ομως δεν άνοιξε την καρδία του στον Χριστό την βεβαίωση της μετά θάνατο ΑΙΩΝΙΑΣ μαζί του Ζωής δεν την έχει! Ο Απόστολος Ιωάννης το λέει έτσι, οτι ο Θεός μας έδωσε την μαρτυρία του για το δώρο της ΑΙΩΝΙΟΥ μαζι του Ζωής και η ΜΑΡΤΥΡΙΑ είναι αυτή ; Οτι ο Θεός μας έδωσε ζωη αιώνια, και η πηγή της ζωής αυτής είναι ο Γιος του. Όποιος εχει τον Γιο, έχει την Ζωή - την αιώνια με τον Πάτερα και τον Χριστό- Όποιος δεν έχει το Γιο, την Ζωή -την αιώνια με τον Πατέρα και Χριστό- δεν την εχει !! (Α.Ιωάννου 5:11-12) Τώρα φίλε μου είναι η ώρα να ανοίξεις διάπλατα την καρδιά σου τον Χριστό που πλήρωσε στον σταυρό τα λύτρα για την αμαρτία, ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτείς και την ΜΑΡΤΥΡΙΑ της ΑΙΩΝΙΟΥ ΖΩΗΣ, -το Αγιο Πνεύμα του Πατρός και του Γιου- μέσα σου να μαρτυρεί οτι ΧΑΡΗ στον Χριστό εχεις το δώρο της ΑΙΩΝΙΟΥ μαζί του ΖΩΗΣ !! Αμήν! "Χριστέ μου συγχώρα με που τόσα χρόνια μακριά σου ζούσα και την Χάρη σου, αγάπη σου και προσφορά σωτήριας σου αγνοούσα, Τώρα, σήμερα σου ανοίγω την καρδιά μου και σε παρακαλώ να έρθεις και να μείνεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου. Γεννηθεί το το Θέλημα σου." είναι η προσευχή που σε συμφιλιώνει με τον Πάτερα και Χριστό που σε κάνει γνήσιο Πιστό του παιδί. Αμην!

No comments:

Post a Comment