Popular Posts

Thursday 4 December 2014

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ;

Ο Απόστολος Παύλος προτρέπει τους πιστούς να μην ρυθμίζουν την Ζωή τους σύμφωνα με τις προηγούμενες επιθυμίες τους αλλά έχοντας σαν πρότυπο τον Χριστό που είναι είναι ΑΓΙΟΣ και ο όποιος τους ΚΑΛΕΣΕ να ΓΙΝΟΥΝ ΑΓΟΙΟΙ σ' όλη την συμπεριφορά :< Άγιοι να γίνετε, καθότι εγώ ΕΙΜΑΙ Αγιος>(Α.Πετρου 1:14-16)
 ΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ  ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ;
Άγιοι είναι χωρίς διάκριση όλοι οι συγχωρημένοι αμαρτωλοί που ΠΙΣΤΕΨΑΝ στον Χριστό για την Σωτηρία τους, από την Μαρία την Μαγδαληνή, τον Ληστή στον σταυρό, συμπεριλαμβάνονται σ' αυτούς όλοι οι Απόστολοι και η Μαριάμ η Μητέρα του Χριστού μας που και αυτή ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ τον Χριστό προσωπικό της ΣΩΤΗΡΑ !!!: « Δοξάζει η ψυχή μου τον Κύριο,και βρήκε Αγαλλίαση το πνεύμα μου στον ΘΕΟ τον ΣΩΤΗΡΑ μου»(Λουκάς 1:46-47)
Άγιος είναι κάθε αμαρτωλός που χρησιμοποιείτε από τον Κύριο. Είναι κάθε αμαρτωλός που τον Χριστό Σωτήρα του έχει δεχτεί και τον ακολουθεί !!


No comments:

Post a Comment