Popular Posts

Thursday 18 December 2014

H ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΕΡIΘΑΛΨΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

Η Ιατρική περίθαλψη του Ομπαμα είναι καλή απολύτως θεραπευτική, αλλά η περίθαλψη του Χριστού 
ειναι ανώτερη, ειναι ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΙΚΗ ! 
Ανίατες αρρώστιες γιατρεύει  
βαθιούς πόνους της ψυχής, 
και αιώνια Ζωή χαρίζει 
σ'εκείνους που τον Αγαπούν, τον Πιστεύουν τον Τιμούν!!!

Το 1987 σαν μια δυνατή γροθιά μας κτύπησε η ιατρική  διάγνωσης οτι η μεγάλη κόρη  μου η Χριστίνα μόλις 14 είχε σχιζοφρένεια. Απο το 87 έως 94 η Χριστίνα μπήκε τουλάχιστον τέσσερις φορές για αρκετό διάστημα στο Ψυχιατρικό νοσοκομείο του Βανκούβερ. Ακόμα και στα τριάντα της ο τότε γιατρός της μας ειχε πει οτι παρόλο που της έδιναν την μεγαλύτερη φαρμακευτική δόση τετράδιπλη, τα φάρμακα  ελάχιστα την βοηθούσαν και δεν αφαιρούσαν την φοβερή τυραννία της σχιζοφρένειας να ακούς φωνές που να σου προκαλούν σύγχιση, και απελπισία. 
Θυμάμαι απο την αρχή ειχα καταφθάσει στον πικρό ρεαλισμό οτι και αν ειχα εκατομμύρια δολάρια για να τα προσφέρω στους κορυφαίους γιατρούς της Αμερικής κανένας δεν θα μπορούσε να γιατρέψει την Χριστίνα μας. Δόξα ομως στον Κύριο οτι απο την αρχή μου ειχε βάλει στην καρδιά μου την σκέψη οτι βαστάει τα ηνία, οτι κρατάει το τιμόνι και να το εμπιστεύομαι. Πριν είκοσι τρία χρόνια μου έβαλε μια βεβαίωση στην καρδιά μου οτι θα την έκανε ΤΕΛΕΙΩΣ ΚΑΛΑ, και να μην ξεχάσω ποτε μου ποσό τυραννική η σχιζοφρένεια είναι και τι Εκείνος Έκανε, εννοώντας τι Εκείνος μια μέρα πρόκειται να κάνει, να χαρίσει στην Χριστίνα την ιατρεία απο την τυραννική  Σχιζοφρένεια και απελευθέρωση απο κάθε δαιμονική καταπίεση !!!
Εως σήμερα η Χριστίνα ακόμα τυραννιέται και καθε μέρα μας τηλεφωνεί γιατι από τα είκοσι της Χρόνια ζει σ'ενα σπίτι, ίδρυμα με ομοιοπαθείς και μας ενημερώνει λεπτομερώς τον πονο της , την σαστιμάρα της απο τα λόγια που ακούει και που τα πιστεύει και που την αναστατώνουν και απελπίζουν.
Αν δεν ήταν οτι και η ίδια πιστεύει στον Χριστό, οτι μια μέρα ο Χριστός θα βάλει τέρμα σ' αυτή  την τυραννία, πιθανότατα να ειχε τερματίσει την Ζωή της, γιατι αυτές οι φωνές που ακούει προσπαθούν και για λίγο καθε μέρα και  πετυχαίνουν να την φέρνουν σε απελπισία. Αλλα η πίστης στον Κύριο οτι θα ξημερώσει η ευλογημένη μέρα της Ιατρείας της  πάντοτε υπερισχύει. Αμην!
Φίλοι μου ευχαριστώ τον Κύριο καθημερινώς για τους γιατρούς, για την δωρεά ιατρευτικη και νοσοκομειακή Περίθαλψη εδω στον Καναδά που ειναι άψογη και τελείως δωρεά, αλλα η καρδιά μου αναπνέει και ζω χωρίς κατάθλιψη, πίκρα και μαρασμό επειδή ο Κύριος εχει βάλει στην καρδία μου οτι μια μέρα την Χριστίνα μου θα δω τελείως ΚΑΛΑ ιατρευμενη απο την Σχιζοφρένια και την δαιμονική καταπίεση, επειδή εκείνος ο ΛΥΤΡΩΤΗΣ θα της ΧΑΡΙΣΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗΣ ΖΩΗΣ,  επειδή θα την κάνει ΤΕΛΕΙΩΣ ΚΑΛΑ.
Χριστέ μου απο τα βάθη της καρδιάς μου σ' ευχαριστώ, οτι χάρη στο μεγάλο Ελεος σου την Χριστίνα μου θα δω τελείως καλά. Ας είναι ολη η δοξα για αυτή την ευεργεσία σου σ'εσένα και μόνο σ'εσένα, και ας είναι σημείο και ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΕΛΠΙΔΑΣ στις  κατατρεγμένες αδελφές μου κι'αδελφούς μου οτι δεν αφήνεις στα κρύα του λουτρού εκείνες και εκείνους που ολη τους την πίστη βάζουν σ'εσένα. ΑΜΗΝ!
Η ΕΛΠΙΔΑ στον Χριστο  ΔΕΝ ΝΤΡΟΠΙΑΖΕΙ -δεν οδηγεί  στην απογοήτευση- γιατι η Αγάπη του Θεου ξεχειλίζει στις καρδιές αυτών που τον Χριστό έχουν εμπιστευτεί και σωτήρα τους  έχουν δεχτεί (Ρωμαιους 5:5) και εχουν την βεβαιότητα οτι ο συμπονετικός και ΣΠΛΑΧΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ κρατάει το τιμόνι της Ζωής τους. ΑΜΗΝ!
Αδελφή μου, αδελφή/έ μου βάλε όλη την ΠΙΣΤΗ σου στον Χριστό  και θα σε απελευθερώσει και ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ μαζί του θα σου χαρίσει. ΑΜΗΝ!  

No comments:

Post a Comment