Popular Posts

Tuesday 16 December 2014

ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΔΑΒΙΔ ΣΩΤΗΡΑΣ ΓΙΑ ΣΑΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ !!!

"Σ' ευχαριστώ Κύριε για την ημέρα των Γενεθλίων μου"
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη Αγνωμοσύνη απο το να μην ευχαριστείς τον Κύριο που σου έδωσε Ζωή για την ήμερα που ευλόγησε την γέννηση σου!!! Τα χτυπήματα που έλαβα νωρίς στην Ζώη, η μητέρα μου πέθανε οταν ήμουν οκτώ μηνών, κατέληξα σε ορφανοτροφείο και μαράζωνα, και στα έξη μου χρόνια κάποιος υπηρέτης στο σπίτι της γιαγιάς μου με αποπλάνησε, ήταν η αιτία που δεν υπήρχε στην καρδιά μου ευχαριστία για την Ήμερα της Γεννήσεως μου εως ότου μια νύχτα το Άγιο πνεύμα μου έβαλε την σκέψη " Ευχαρίστησε τον Κύριο για την ημέρα των Γενεθλίων σου" έως τα σαράντα τόσα χρόνια ποτε τον Κυριο δεν είχα ευχαριστήσει για την ημέρα των γενεθλίων μου, οτι με ευλόγησε να γεννηθώ, να δω το φως και να ζω !!

Αλίμονο αν δεν πηγάζει απο την καρδιά μου ΕΥΓΝΩΜΟΣΎΝΗ και ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ για την ήμερα των γενεθλίων μου, και τρισαλίμονο αν δεν δοξολογώ και το Όνομα του Κυρίου μου και αν δεν τον ευχαριστώ οτι καταδέχτηκε και για μένα τον αμαρτωλό να Πάρη σάρκα και οστά στην Φάτνη να γεννηθεί !!

Διαφωνώ με  τους φίλους και αδελφούς που ενώ οι Αγγελική στρατιά δοξολογούσαν και ΥΜΝΟΥΣΑΝ τον Κύριο για την Γέννησή του,<< Δόξα στον ύψιστο Θεό και στη γη Ειρήνη , εν ανθρώποις ΕΥΔΟΚΙΑ>> (Λουκας 1;12-14), αυτοί σκοντάφτουν στη ημερομηνία και δεν εορτάζουν το πρωτάκουστο ΓΕΓΟΝΟΣ < ο Θεος εγεννήθη σε μας> και δεν μεταδίδουν σε πιστούς και άπιστους την απίστευτη ΧΑΡΜΟΣΥΝΗ αγγελία οτι << ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ στην πόλη του Δαβίδ ΣΩΤΗΡΑΣ για σας, που είναι ο Χριστός, ο Κύριος>> (Λουκάς 2; 11) και όποιος αμαρτωλός επιστρέψει σ' Αυτόν και προσωπικό Σωτήρα του τον δεχτεί δεν θα χαθεί αλλά θα έχει Αιώνια Ζωή !!(Ιωάννης 1:12-13,3;16,36)

Χριστέ μου το Όνομα σου θα υμνώ
που πήρες ανθρώπινη μορφή,
γεννήθηκες σαν άστεγο φτωχό παιδί
σε μια φάτνη φτωχική !!
 Τα γενέθλια σου θα διαλαλώ
θα τα εορτάζω και απείρως θα σ'ευχαριστώ
που ήρθες για να σταυρωθεις
την αμαρτία μου να φορτωθείς !!!

«Επειδή, παιδί γεννήθηκε σε μας, γιος δόθηκε σε μας• και η εξουσία θα είναι επάνω στον ώμο του• και το όνομά του θα αποκληθεί: Θαυμαστός, Σύμβουλος, Ισχυρός Θεός, Πατέρας τού Μέλλοντα Αιώνα, Άρχοντας Ειρήνης.»(Ησαϊας 9:5-6)
Τρία αλληλένδετα γεγονότα ποτε δεν θα πάψω να τα εορτάζω και τον Σωτήρα μου να τον ευχαριστώ. Τα γενέθλια του στην φάτνη την φτωχική, την μαρτυρική του σταύρωση του στον Γολγοθά και την ένδοξη ΑΝΑΣΑΤΑΣΗ του. ΑΜΗΝ! Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΥΡΙΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ ΣΟΥ ΚΑΤΩ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΓΗ !

No comments:

Post a Comment