Popular Posts

Tuesday 23 December 2014

ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΨΑ ΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΝΕΙ. Ιησούς Χριστος (Ιωάννης 7:37)

Φίλοι ο Κύριος Ιησούς Χριστός είπε "Εγώ είμαι η Οδός και η Αλήθεια και η Ζωή, και κανείς δεν έρχεται στον Πατέρα παρα μονάχα Περνώντας απο μένα" (Ιωάννης 14:6) και « Θα πεθάνετε ΜΕΣΑ στις ΑΜΑΡΤΙΕΣ σας αν δεν πιστέψετε οτι Εγώ Είμαι» (Ιωάννης 8:24) δηλαδή αν δεν πιστέψουμε οτι είναι ο Παντοδύναμος πανταχού παρών Θεός που ως ο ΛΟΓΟΣ ήταν ΠΑΝΤΟΤΕ με τον ΠΑΤΕΡΑ(Ιωάννης 1:1-3) αλλά που για χάρη μας ΚΑΙΝΩΣΕ τον εαυτό του και πήρε ανθρωπινή για να σταυρωθεί για να πάρει πάνω του την δική μας αμαρτία! (Φιλιππησιους2:6-8,Ιωάννης 1:29,Α.Πέτρου 2:24)
Φίλε μου, αν αγαπάς κάποιον του λες την Αλήθεια, αν όμως δεν τον αγαπάς αδιαφορείς, και η Αλήθεια είναι οτι εκτός Χριστού ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ, ούτε υπάρχει πρόσωπο διαφορετικό δοσμένο κάτω απο τον Ουρανό μεταξύ των ανθρώπων, μέσω του οποίου μπορούμε να σωθούμε !! (Πράξεις 4:12)
Φιλοι μου, ας πήγαινα στο ανάθεμα, στον αγύριστο αν αυτή δεν είναι η Σωτηριακη Αλήθεια οτι μόνο ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΩΖΕΙ στο ΠΑΝΤΕΛΕΣ (Eβραιους 7:25) κάθε αμαρτωλό που με μετάνοια επιστρέψει σ' αυτόν και Σωτήρα του τον δεχτεί (Ιωάννης 1:12-13,3:16.36) και η λεγόμενη συγχωρητική προσευχή που μετά θάνατο διαβάζουν οι ιερείς σε ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΩΦΕΛΕΙ αυτόν που εν Ζωή δεν καταδέχτηκε τον Χριστό προσωπικό Σωτήρα του να τον δεχτεί !!!
Πολύτιμη ψυχή η Αλήθεια θα σε σώσει, αλλά το καλοστημένο ψέμα στο χώμα θα σε χώσει.
Και η ΑΛΗΘΕΙΑ είναι ότι υπάρχουν μόνο δυο δρόμοι στην Ζωή (Ματθαίος 7:13-14) ο Ευρύχωρος της μεσιτείας των Αγίων, της μετά θάνατον υποτιθέμενης *συγχωρητικής* προσευχής των Ιερέων και ο Στενός της ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ και ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ στον ΧΡΙΣΤΟ που αιώνια Ζωή εξασφαλίζει σε κάθε αμαρτωλό που τον Χριστό εμπιστευτεί και αρχίσει να τον ακολουθεί !
Σου εύχομαι τον Χριστό να ασπαστείς, Σωτήρα σου να τον δεχτείς, και στην Αιώνια Ζωή θα μπεις. Αμήν!

No comments:

Post a Comment