Popular Posts

Friday 12 December 2014

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΧΕΣΗ.


Απο τον Αδελφό εις Χριστό 
Dimitrios Stavropoylos
ΙΩΝΝΗ 8 /12 Εγώ είμαι το φως του κόσμου· όστις ακολουθεί .              
ΙΩΑΝΝΗ 6 /37 ..και τον ερχόμενον προς εμέ δεν θέλω εκβάλει έξω· .
ΜΑΤΘΑΙΟΥ 11 /28.1 Έλθετε προς με, πάντες οι κοπιώντες και φορτ. ΜΑΤΘΑΙΟΥ 6:6 Συ όμως, όταν προσεύχησαι, είσελθε εις το ταμείον. 
ΨΑΛΜΟΙ .32:5 Την αμαρτίαν μου εφανέρωσα προς σε, και την ανομια. ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ 8:17 Εγώ τους εμέ αγαπώντας αγαπώ· και οι ζητούντές εμε θα με βρουν. ΛΟΥΚΑ 5:32 Δεν ήλθον διά να καλέσω δικαίους, αλλά αμαρτωλούς.  ΙΩΑΝΝΗ 6:47 , Ο πιστεύων εις εμέ έχει ζωήν αιώνιον.   
ΙΩΑΝΝΗ 10:9 Εγώ είμαι η θύρα· δι' εμού εάν τις εισέλθη, θέλει σωθή.  
ΙΩΑΝΝΗ 10:10· Εγώ ήλθον διά να έχωσι ζωήν και να έχωσιν αυτήν εν αφθονία !!!   
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ 3:20 Ιδού, ίσταμαι εις την θύραν και κρούω· εάν τις ακούσει της φωνής μου και ανοίξει την Θυραν < της καρδιάς του>  εισελευσομαι προς αυτον και δειπνίσω μετ' αυτού και αυτός μετ'εμού.  
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ 22:17 όστις διψά, ας έλθη, και όστις θέλει, ας λαμβάνει το νερο της Ζωής δωρεάν !!  
ΛΟΥΚΑ 19:10 Διότι ο Υιός του ανθρώπου ήλθε να ζητήσει και να σώσει το χαμένο.  
ΠΡΑΞΕΙΣ 4:12 Και δεν υπάρχει δι' ουδενός άλλου η σωτηρία· διότι ούτε όνομα άλλο είναι υπό τον ουρανόν δεδομένον μεταξύ των ανθρώπων, διά του οποίου πρέπει να σωθώμεν.   
Α ΤΙΜΟΘΕΟΥ 2:5 Διότι είναι εις Θεός, εις και μεσίτης Θεού και ανθρώπων, άνθρωπος Ιησούς Χριστός,  
.....ΑΠΟΡΕΙΑΣ ΑΞΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝ . ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ.. ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΩΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ....ΓΙΑΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ ΘΝΗΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ ΣΩΤΗΡΕΣ ΜΕΣΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΡΟΣΙΤΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΝ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ.. ΕΧΟΝΤΕΣ ΧΡΕΙΑΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ .ΑΝΑΓΚΩΝ.. ΓΙΑΤΙ ? ...........  
. ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΗ ΩΣ ΑΣΩΤΟΙ ΓΙΟΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΘΕΟΥ........ ΑΣ ΣΤΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ.



No comments:

Post a Comment