Popular Posts

Sunday 14 December 2014

ΚΥΡΙΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΕΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ;

(Μια υποθετική συζήτηση με τον  Χριστό)Θα χρειασθεί μ' όλη σου την καρδιά να μ'εμπιστευθείς και όπως ο Αβραάμ που άφησε το σπίτι του πατέρα του και έφυγε μη ξέροντας που πηγαίνει (Εβραίους 11:8) να με υπακούεις και να με ακολουθείς. Θα χρειασθεί να είσαι διατεθειμένος να αφήσεις για χάρη μου αυτούς που Αγαπάς μητέρα και Πάτερα και αδελφούς και αδελφές και όλους όσους σ'αγαπούν και εκτιμούν και να μ'ακολουθείς ( Ματθαίος 10:37-38) Γιατί όποιος αγαπάει γιο η θυγατέρα παραπάνω απο μένα  και δεν με ακολουθεί  δεν είναι άξιος για μένα !!! 
Θα χρειασθεί να είσαι προετοιμασμένος, για χάρη μου να χάσεις την αγάπη του πατέρα σου, της μητέρας σου, των αδελφών σου και συγγενών σου,να σε αποκληρώσουν και να γίνεις μισητός απο τους δικούς σου,για χάρη μου να σε κατατρέξουν και να σε κοινολογήσουν,< καλέσουν Αιρετικό/ια, λύκο με προβιά προβάτου> να σε πετάξουν απο την  συναγωγή η την εκκλησία σου να σε καταδιώξουν,(Ματθαίος 10:11) και ολοι να σε μισήσουν εξ'αιτίας μου (Ματθαίος 10:21) οι σπιτικοί σου να ειναι  <να γίνουν> οι εχθροί σου ! , (Ματ 10:35-36) αλλά τότε ας είσαι γεμάτος χαρά και αγαλλίαση γιατί μεγάλη θα είναι η ανταμοιβή σου !(Ματ 5:12)         

Ας μείνει βαθιά χαραγμένο στην καρδιά σου, η Σωτηρία θα κοστίσει τη ζωή σου όπως εσυ την ξέρεις μέχρι τώρα, θα σου κοστίσει τα πάντα  αλλά θα κερδίσει αδελφούς και αδελφές και την αιώνια μετά θάνατο στην Βασιλεία μου Ζωή !! 
Και ποτέ δεν θα σου ζητήσω  να κάνεις  κάτι που δεν θα σε φέρει πιο κοντά σε μένα και που δεν θα είναι αφιλοχρήματο και αξιοπρεπές.

Δωρεά λάβατε, δωρεά δωτε !(Ματθαίος 10:8)
Εγώ θα ευλογήσω, οδηγήσω, στηρίξω και στερεώσω τον καθένα που με σχοινιά αγάπης μαζί μου έχει δεθεί !!!

Φίλε, αν είσαι  εσύ που τον  Χριστό αγαπάς και τον ακολουθείς, πως είναι δυνατόν ποτε να χαθείς και στον παράδεισο μαζί με τον Κύριο σου να μην μπεις ; ;
Δεν είναι δυνατόν γιατί όποιος τον αγαπά και τον ακολουθεί από τον ιδιο θα ΣΩΘΕΙ !!!

No comments:

Post a Comment