Popular Posts

Friday 5 December 2014

ΠΕΙΝΑΣΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΝΑ ΦΑΩ,ΔΙΨΑΣΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΝΑ ΠΙΩ. ΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ

Μια ιστορία μιας συζήτησης που ο Θεός αρχινά μαζί σου, και που θα μπορούσε να είναι αληθινή ! 

Ο Θεός : Αν στην Ζωή σου συναντούσες έναν φτωχό τι θα έκανες ;
Εσύ : βάλε εσύ την απάντηση σου, εσύ τι θα έκανες.     
Θεός: Χθες η Ζ.Π  υποχώρησε στον Θάνατο λόγο φτώχειας, δεν είχε φάει για τρις ήμερες.
Φίλε,  διανοείσαι  οτι μεταξύ μας στην Ελλάδα,ένα άτομο που βλέπεις και ξαναβλέπεις καθημερινώς στον δρόμο σου, η στον ηλεκτρικό, ίσως δεν θα το ξαναδείς γιατί  θα υποχώρησει στον θάνατο λόγο φτώχειας, αν δεν είχε να φάει για τρις ήμερες ;  
Εγώ, είμαι σίγουρος ότι χωρίς τροφές δε θα άντεχα παραπάνω από τρις ήμερες. 
Αδελφέ/η μου ο Κύριος  μας λέει, σου λέει " Θα σ' αγαπώ για πάντα" "Αγάπα για πάντα και εσύ τους φτωχούς και φρόντιζε τους "
Αδέλφια μου ο Θεός ΑΓΑΠΑ τους φτωχούς, και μας ζητά να τους αγαπάμε και να τους φροντίζουμε και λέει στον καθένα από εμάς ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη αναισθησία και δειλία από το να  έχεις το ψυγείο σου γεμάτο τροφές και μην δίνεις στον αδελφό/η σου τις τροφές που έχει ανάγκη !!

 «Όταν κάποιος έχει του κόσμου τα πλούτη <το Ψυγείο του γεμάτο> και  βλέπει πως ο αδελφός του έχει ανάγκη < πεινάει δεν έχει να φάει, να πληρώσει για το νερό> και κλείσει τα αισθήματα του < δειλιάζει να ανοίξει το ψυγείο του, την κουζίνα του και να του δώσει τις τροφές που έχει ανάγκη> πως μπορεί να παραμένει μέσα του η Αγάπη  του Θεού» (Α. Ιωάννου 3:17) μας λέει ο λόγος του Θεού!!! 

«Ελάτε οι ευλογημένοι του Πατέρα μου, κληρονομήστε τη βασιλεία που έχει ετοιμαστεί για σας από  τότε που θεμελιώθηκε ο κόσμος. Γιατί ΠΕΙΝΑΣΑ και μου ΔΩΣΑΤΕ να φάω, ΔΙΨΑΣΑ και μου δώσατε να πιω, ήμουν ξένος και ΜΕ ΠΕΡΙΜΑΖΕΨΑΤΕ, γυμνός και ΜΕ ΝΤΥΣΑΤΕ, αρρώστησα και με ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ......Τότε θα αποκριθούν "Πότε Κύριε σε είδαμε να πεινάς  και σε θρέψαμε η να διψάς και σου δώσαμε να πιεις, και πότε σε ΠΕΡΙΜΑΖΕΨΑΜΕ, η σε ΝΤΥΣΑΜΕ;"
 Kαι η απάντησης του Κυρίου για μας είναι"Πραγματικά σας λέω, καθόσον τα κάνατε αυτά σ' έναν από τους αδελφούς μου αυτούς τους ασήμαντους < τους τσακισμένος από την Ζωή φτωχούς, άστεγους και δυστυχείς>  σ' ΕΜΕΝΑ τα ΚΑΝΑΤΕ !!Ιησούς Χριστός (Ματθαίος 25:34-40)

No comments:

Post a Comment