Popular Posts

Sunday 21 December 2014

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΙΚΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ

ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ «Ο Χριστός στους δικούς του ηρθε και ΔΕΝ τον δέχτηκαν. Όσοι όμως τον δέχτηκαν σ' αυτούς έδωσε το προνόμιο, την εξουσία να γίνουν παιδιά Θεού, και που δεν γεννήθηκαν απο γυναίκας αίμα, ούτε απο ανθρώπινη πρωτοβουλία, αλλά απο τον Θεό γεννήθηκαν Ξανά.»(Ιωάννης 1:12-13) 

Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΟΥ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ, μου μιλάει μέσα στην καρδια μου, και μου λέει και σου λέει : "Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα  *δειπνίσουμε* μαζί !!(Αποκάλυψη 3;20)  Φίλοι μου αμαρτάνω κάθε μέρα, αλλά δόξα στον Κύριο, που το Άγιο Πνεύμα του μου αγγίζει την καρδιά, και χωρίς δισταγμό την αμαρτια μου μου  αποκαλύπτει, και σε μετάνοια με οδηγεί .
Σ' ευχαριστώ Κύριε μου, που κάθε μέρα σε μετάνοια με οδηγείς, και τις αμαρτίες μου Πλένεις, την καρδιά μου την ξεπλένεις, κάθε ενοχή μακριά μου παίρνεις, με γεμίζεις με ΧΑΡΑ !!!
<<Εάν ομολογούμε τις αμαρτίες μας είναι πιστός και δίκαιος να μας συγχωρήσει τις αμαρτίες  μας και να μας καθαρίσει από κάθε αδικία >>(Α.Ιωάννου 1:9) είναι η ευλογημένη βεβαίωσης του Ευαγγελίου μας. 

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΕ ΚΑΛΕΙ ΜΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΝΑ ΕΥΛΟΓΗΘΩ ΠΟΛΥ 
"Κύριε Ιησού Χριστέ, είμαι στην διάθεση σου μαζί σου να ζήσω, να πεθάνω στον εαυτό μου, να σ' ακολουθήσω, την αμαρτία μου να νικήσω" Είναι μια προσευχή αφιερώσεως στον Χριστό που θα τιμήσει και αιώνια Ζωή θα χαρίσει σ'αυτόν που με μετάνοια επιστρέψει και τον ακολουθήσει !

No comments:

Post a Comment