Popular Posts

Friday 2 January 2015

ΚΥΡΙΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ;

Πριν τουλάχιστον δέκα πέντε χρόνια η κόρη μου η Χριστίνα που πάσχει από σχιζοφρένεια  έγραψε στον πεθερό μου στην Ολλανδία που ήταν υπέρ επιτυχημένος αυτοδημιούργητος βιομήχανος οτι πίστευε οτι η μεγαλύτερη επιτυχία στην Ζωή είναι να μπει στον παράδεισο, και δεν θα επιθυμούσε να πεθάνει χωρίς στον παράδεισο να μπει !

Δεν μπόρεσα να  βρω στο διαδίκτυο,αυτό που διάβασα πριν μερικά χρόνια για κάποιον μητροπολίτη  που πέθανε και στο σπίτι του στην Κηφισιά βρέθηκαν εκατοντάδες χρυσές καδένες, δαχτυλίδια χρυσά, χρυσά μανικετόκουμπα, χρυσοί σταυροί, χρυσές λίρες, επίχρυσες πατερίτσες, πανάκριβα χρυσοστόλιστα άμφια και πολλά άλλα χρυσά και ασημένια κειμήλια πολύ μεγάλης αξίας !!!


Και ο Κύριος Ιησούς  Χριστός μας είπε « Μη θησαυρίζετε θησαυρούς πάνω στην γη, οπου τους αφανίζει ο σκόρος και η σκουριά, και όπου κλέφτες κάνουν διαρρήξεις και τους κλέβουν. Αντίθετα να μαζεύετε θησαυρούς στον ουρανό,  όπου δεν τους αφανίζουν ούτε σκόρος ουτε σκουριά, κι' οπου οι κλέφτες δεν κάνουν διαρρήξεις και δεν τους κλέβουν. Γιατι όπου ειναι ο θησαυρός σας εκει θα είναι και η καρδία σας ! (Ματθαίος 6:19), και είπε << το Λυχνάρι του σώματος σου  είναι το ματι σου. Αν το μάτι σου είναι αγνό. Τότε λάμπει  η ψυχή σου από το φως. Αν όμως η ματιά σου είναι άπληστη, τοτε ολόκληρη η ύπαρξη σου βρίσκεται στο σκοτάδι.»(Ματθαίος 6:22-23)

Πολύτιμη ψυχή, ο Κύριος μας είπε «Τι θα ωφελήσει τον άνθρωπο να κερδίσει τον κόσμο ολόκληρο και χάσει τη Ζωή του. Άλλωστε τι θα ωφελήσει τον άνθρωπο αν κερδίσει τον κόσμο ολόκληρο, αλλά χάσει την Ζωή του; (Μάρκος 8:36) αν όμως φίλε/η μου εσύ δεν προσπαθείς να κερδίσεις τα πλούτη του κόσμου, επέτρεψε μου να σε ρωτήσω Τι θα κερδίσει ο άνθρωπος άνδρας η γυναίκα αν κυνηγάει διαφορετικούς *θησαυρούς* στην Ζωή του, ίσως το σεξ, ίσως επαγγελματικές επιτυχίες, ίσως αναγνώριση, ίσως γλέντια και ξεφαντώματα, ίσως τζόγο, η ίσως μια έξοχη πανεπιστημιακή, η άλλη σταδιοδρομία, αλλά πάντα το ΨΥΧΙΚΟ ΚΑΙΝΟ παραμένει  μέσα του/ης ;

Φίλε μου, το Ψυχικό καινό, καμία επιτυχία Ζωής, καμία κατάκτησης, καμία καταπληκτική σταδιοδρομία, όλα τα πλούτη του κόσμου, αθλητικές  επιδόσεις, αναγνώριση, βραβεία, τίποτε, κανένα καινούργιο σου ενδιαφέρον, χόμπι, πάθος η επιτυχία δεν θα το γεμίσει, και λίγο πολύ, αν και απο νέος προσπάθησα κι'εγώ να γεμίσω το Ψυχικό μου καινό <που προξενήθηκε από χτυπήματα στην παιδική μου Ζωή> τίποτε και καμία μου προσπάθεια δεν γιάτρεψε την καρδιακή μου πληγή, δεν έκλεισε το καινό έως ότου ήρθα στον Χριστό, έως ότου ξεκουράστηκα και ευλογήθηκα απο τον Χριστό, εως ότου με δάκρυα στα μάτια και πίστη άνοιξα την καρδιά μου στον Χριστό και του παραδόθηκα και είμαι γεμάτος ΧΑΡΑ, γιατρεμένος, στερεά προχωρώ και ξέρω που πηγαίνω και που μετά θάνατο θα βρεθώ διατί ΣΩΤΗΡΑς και ΚΥΡΙΟΣ μου είναι ο ΧΡΙΣΤΟΣ που ΑΓΑΠΩ.

Ο Χριστός αδελφέ μου αδελφή ο Χριστός είναι ο αμύθητος Θησαυρός και το πολύτιμο μαργαριτάρι  που αυτός κι'αυτή που τον διακρίνει αφήνει την παλιά του Ζωή και   με χαρά και αισιοδοξία τον  ακολουθεί.(Ματθαίος 13:44-45)  Αυτόν τον θησαυρό σου εύχομαι να κατακτήσεις, να του δοθείς και ΣΩΤΗΡΑ της Ζωής σου να τον υποδεχτείς. Αμήν!!

No comments:

Post a Comment