Popular Posts

Sunday 4 January 2015

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΟΥ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΝ ΑΓΓΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΑΛΗΘΙΝΑ

Φίλε μου που το κάλεσμα αγάπης του Χριστού θα απαντήσεις (Αποκάλυψη 3:20, Ματθαίος11;28) με ανέλπιστη χαρά την καρδία σου θα γεμίσεις (Λουκάς 15;7) και στην αιώνια Ζωή και εσύ θα μπεις. Γιατί ο Κύριος θα έρθει, θα ανατείλει στην Ζωή σου με ιατρεία στα φτερά του να σε αναζωπυρώσει και νέα Ζωή να σου δώσει  και θα βγεις, και θα σκιρτήσεις από χαρά! (Μαλαχίας 4;2) 
Θα σε αποκαταστήσω με ενδύματα σωτηρίας θα σε ντύσω λέει ο Κύριος σ' αυτόν/η που Σωτήρα του τον δεχτεί! 
"Σ' αγαπώ Κύριε Ιησού Χριστέ και μαζί σου θέλω πάντα να ζω." Λέει αυτός/η που τον Χριστό αγαπά και στην Σωτήρια του θα μπει ! 
Πότε δεν θα σ' αφήσω, ούτε θα σ' εγκαταλείψω είναι η υπόσχεσης του Κυρίου σ'όλους εκείνους που τον εμπιστευτούν και προσωπικό Σωτήρα τους τον δεχτούν.(Ιωάννης 1;12-13,Εβραίους 13;5) 
Ο Κύριος θα ευλογήσει, θα αυξήσει και με χαρά θα γεμίσει όλους που τον αγαπούν και τον ακολουθούν ! 
Όποιος μαζί μου προχωρά ποτε δεν θα χαθεί αλλά στην αιώνια Ζωή θα μπει ! λέει ο Κύριος. 
«Αν με αγαπάει κάποιος θα εφαρμόσει τον λόγο μου, και ο Πατέρας μου θα τον αγαπήσει, και θα ΕΡΘΟΥΜΕ σ' αυτόν και θα ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ μαζί του»(Ιωάννης 14:23) Ειναι κ'αυτή άλλη μια ατράνταχτη βεβαίωσης της Σωτηρίας που ο Χριστός χαρίζει στους πιστούς που τον ΑΓΑΠΟΥΝ και τον ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ !   

No comments:

Post a Comment