Popular Posts

Tuesday 13 January 2015

O ANOHΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΜΙΣΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠ' ΑΥΤΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ

Φίλε έχεις επίγνωση κάθε στιγμή αν άθελα σου φέρθηκες σκληρά σε κάποιο, και αν τον αδίκησες ;
 Γιατί ομολογώ οτι πολλές φορές αν η γυναίκα μου δεν μου έλεγε οτι ήμουν σκληρός και αδίκησα  εγγονό μου, εγω θα συνέχιζα να νομίζω οτι του συμπεριφέρθηκα τέλεια.
Ειναι φοβερό οταν δεν έχουμε επίγνωση της συμπεριφοράς μας.
Οταν επιτιμούμε αυτον που αγαπούμε είναι καλό, αλλά οταν μίσος φυτρώσει στην καρδιά μας, τοτε έχουμε δηλητηριαστεί και κινδυνεύουμε απο τον εχθρό της ψυχής μας ν' αιχμαλωτιστουμε.
«Όποιος μισεί τον αδελφό του, βρίσκεται στο σκοτάδι και μέσα στο σκοτάδι περπατάει, κι' ετσι δεν ξέρει που πηγαίνει, γιατι το σκοτάδι εχει τυφλώσει τα μάτια του»(Ιωάννου 2:10), και καλύτερα θα ηταν να πεθάνω παρα να επιτρέψω μίσος στην καρδιά μου  να ξεφυτρώσει γιατί<< ο καθένας που μισεί τον αδελφό του ειναι ΦΟΝΙΑΣ.  μου λεει ο  λογος του Θεού  Και το ξέρετε βέβαια οτι μέσα σε φονιά δεν μένει η Αιώνια Ζωη»(Α.Ιωάννου 3:15)
Ναι, αδελφέ μου και αδελφή μου, να επιτιμούμε αυτόν/ην που αγαπούμε, αλλά ποτε να μην επιτρέψουμε κανε-να κακό κρυφό συναίσθημα  στην καρδία μας να φυτρώσει  !

Και την καρδιά σου να την προφυλάξεις  και να την προσέχεις γιατί απο αυτήν προέρχονται οι πράξεις της Ζωής (Παροιμίες 4:23) συμβουλεύει όλους μας  ο Λόγος του Κυρίου.
" Ω, Θεέ μου, χτίσε μέσα μου μια καινούργια πεντακάθαρη καρδια, σκληράδα να μην εχει, εσένα να σ'αγαπά και σ'εσένα πάντα να τρέχει. Τ'αδέλφια μου να τ' αγαπώ καθώς και τον εγγονό, και με υπομονή και σεβασμό  πάντα να μιλώ σ'αυτούς που τόσο αγαπώ" ειναι η παράφρασις μου του Ψαλμού του Δαβίδ 51;10.
Φίλε/η πρόσεχε την καρδιά σου, κανένα κακό συναίσθημα να μην ξεφυτρώσει γιατί απο την  καρδιά ρέουν οι πράξεις που καθορίζουν την ζωη σου, και την αιώνια μετα θάνατο διαμονή σου.

Και αν ως σήμερα την καρδιά σου στον Χριστό δεν την έχεις ανοίξει,, σήμερα ειναι η ημέρα προσωπικό σωτήρα σου να τον δεχτείς και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του και εσύ να μπεις. Αμήν! 

No comments:

Post a Comment