Popular Posts

Saturday 3 January 2015

ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΧΑΘΕΙΣ ;

Καλέ μου φίλε που σαν την πεθερά μου νομίζεις ότι οι ηθικές σου αξίες και η εσωτερική σου πληρότητα και αγάπη  σ'απαλλάσσουν από την ανάγκη στον Χριστό να τρέξεις και Σωτήρα σου να τον δεχτείς, επέτρεψε μου να τονίσω δυο γεγονότα, πρώτον οτι όλη η ανθρωπότητα ζει κάτω από το βάρος, τον πόνο, την μαυρίλα και την απανθρωπιά της ΑΜΑΡΤΙΑΣ,βιασμοί, πόλεμοι, πλεονεξία, ψέματα, σφαγές αθώων, κλοπές, μοιχεία,μίσος, ζήλια, περηφάνεια, έχθρα και διαφθορά μας περιτριγυρίζει και δυστυχώς μας εκφράζει, και δεύτερον ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΜΕΘΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ (Ρωμαίους 3;23) ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΘΑ ΟΜΩΣ ΔΩΡΕΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΧΑΡΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΡΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ !!! (Ρωμαίους 3;24)

Φίλε μου η Σωτήρια ανταπόκρισης της καρδιάς που ο Κύριος θα τιμήσει και την Σωτηρία του θα χαρίσει είναι μόνο μια, Είναι η χωρίς όρους με μετάνοια αποδοχή του Χριστού στην Ζωή μας.  "Η ΖΩΗ μου είναι στα χέρια σου Χριστέ μου."

Αδελφέ/η μου ακόμα  και η Μακαρία μητέρα του Κυρίου μας είχε επίγνωση του Καινού της ψυχής της, ότι από μόνη της στον παράδεισο δεν θα μπορούσε να μπει γι'αυτό και με  χαρά ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ οτι χάρη στον Χριστό τον ΣΩΤΗΡΑ της  ΒΡΗΚΕ ΑΓΑΛΛΙΑΣΗ το πνεύμα της << Δοξάζει η ψυχή μου τον Κύριο και βρήκε ΑΓΑΛΛΙΑΣΗ το Πνεύμα μου στο Θεο το ΣΩΤΗΡΑ μου>>( Λουκάς 1:46-47) και  μακάριος/α θα είσαι και εσύ όταν όπως η Μακαρία μητέρα του Κυρίου μας παραδεχτείς την πνευματική σου φτώχεια και δεν διστάξεις προσωπικό Σωτήρα σου να τον δεχτείς και στην ΑΓΑΛΛΙΑΣΗ που εκείνη μπήκε και εσύ να μπεις !

Μόνο όταν όπως η Μακαρία μητέρα του Κυρίου μας και εσύ στον Χριστό μ'όλο σου το είναι εμπιστευτείς τότε και εσύ θα αναγεννηθείς, θα έχεις καρδιακή βεβαιότητα οτι απ' όλες τις αμαρτίες σου έχεις πλυθεί, συγχωρεθεί και τότε μόνο θα μπορείς γεμάτος/η  χαρά να ομολογείς οτι και η δική σου ψυχή βρήκε ΑΓΑΛΛΙΑΣΗ στον ΧΡΙΣΤΟ τον ΣΩΤΗΡΑ σου. ΑΜΗΝ!
Τότε θα είσαι ένα καινούργιο δημιούργημα, Αναγεννημένος/η ΣΩΣΜΕΝΟΣ/Η  ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ/Η. Αμήν
Με ειλικρινή καρδιά σου εύχομαι  στην σκεπή του Χριστού να μπεις.
Στέλιος.

No comments:

Post a Comment