Popular Posts

Wednesday 7 January 2015

ΟΤΑΝ Ο ΕΛΛΗΝ ΑΡΓΟΠΟΡΗΣΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ Ν ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΧΑΘΕΙ,ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ !!!

Φιλοι μου, ο Λογος <ο Χριστός>  ήρθε στον κόσμο που έπλασε ο ίδιος, αλλά ο κόσμος ΔΕΝ τον ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ. Ήρθε στους δικούς του και όμως μήτε αυτοί τον δέχτηκαν. Σ'όσους όμως τον δέχτηκαν και πίστεψαν σ' αυτόν <οτι Αυτός είναι το Φως το Αληθινό που φέγγει στο σκοτάδι και η Πηγή της Αιωνίου Ζωής. (Ιωαννης 1:1-3) ο Ων, ο ΗΝ, και ο Ερχομενος, ο ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ  (Αποκαλυψη 1;8)>  σ'αυτούς έδωσε το προνόμιο να γίνουν παιδιά Θεού.Και όλοι οσοι πίστεψαν γεννήθηκαν ξανά, οχι βέβαια με ανθρώπινη πράξη η θέληση. Τους ξαναγεννησε ο Θεός!(Ιωάννης 1;12-13)

Με δυο λόγια όσοι με την καρδιά τους Πιστεύουν όπως ο Αποστολος Πέτρος και ο δύσπιστος Θωμάς οτι ο Χριστός είναι ο Γιος του Θεου και ο ΚΥΡΙΟΣ και ΘΕΟΣ, που υπάρχει που υπήρχε, και που πρόκειται να  ερθει  < να κρίνει τους Ζώντας και νεκρούς>  και κάθε μάτι θα τον δει. (Αποκάλυψη 1:7-9) και  προσωπικό σωτήρα τους τον δεχτούν στην αιώνια Ζωή θα μπουν !

Η αγάπη του Χριστού
γυρεύει να σε σώσει
Σωτηρία να σου δώσει
όταν τον εμπιστευτείς
και Σωτήρα σου τον δεχτείς!

Όσοι σήμερα πεθαίνουν
με τον  Χριστό εις την καρδιά,
στον Παράδεισο πηγαίνουν
για να ζουν παντοτεινά !!

Πολύτιμη ψυχή, ο ΧΡΙΣΤΟΣ ήρθε να  βρει και να σώσει το χαμένο πρόβατο,(Λουκάς 19:10) και εκτός του Χριστού από κανέναν άλλον δεν μπορεί να προέλθει η ΣΩΤΗΡΙΑ  ούτε υπάρχει άλλο πρόσωπο  κάτω από τον ουρανό δοσμένο στους ανθρώπους,< να σε βοηθήσει στον Παράδεισο να μπεις> με το οποίο να μπορούμε να σωθούμε (Πράξεις 4;12)

Φίλε/η μου μακάριος/α θα είσαι και στην Αιώνια Ζωή θα μπεις, αν σήμερα το κάλεσμα αγάπης του απαντήσεις «Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη 3:20)
Αδελφή/ε μου πάψε ν' αργοπορείς τον Χριστό Κυριο και ΘΕΟ σου να τον αναγνωρίσεις και Σωτήρα σου να τον καλωσορίσεις !!

"Κύριε Ιησού Χριστέ, Συγχώρα με που δεν ειχα αναγνωρίσει οτι εσυ εισαι ο ΚΥΡΙΟΣ της ζωής, ο Κύριος και ΘΕΟΣ, που σταυρώθηκες για να φορτωθείς πάνω σου τις δικές μου αμαρτιες. Συγχώρα με Κύριε και ελα να ζήσεις μαζι μου ολες τις ήμερες της ζωής μου." Eιναι η προσευχή αφιερώσεως που σώζει τον αμαρτωλο.

No comments:

Post a Comment