Popular Posts

Monday 5 January 2015

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ


Φίλοι μου, ο Χριστός έχυσε το αίμα του για να μας καθαρίσει απο τις αμαρτίες μας, και χωρίς να χυθεί αίμα δεν μπορεί να υπάρξει συγχώρεση αμαρτιών (Εβραιους 9;22).Το αίμα του Χριστού μας καθαρίζει απο καθε αμαρτία (Α.Ιωάννου 1;7) «Πληγώθηκε για τις αμαρτίες μας... Για χάρη της δικής μας σωτηρίας εκείνος ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ και στις πληγές ΤΟΥ βρήκαμε εμείς ΣΩΤΗΡΙΑ!» (Ησαϊας 53:5,Ρωμαιους 4;25)
Φιλε/η, αβοήθητοι θα μείνουν αυτοί που τον Χριστό αγνοούν προσωπικό σωτήρα τους να τον δεχτούν, γιατι δεν καταδέχτηκαν τον Χριστό που σταυρώθηκε για να φορτωθεί στο σώμα του τις ΔΙΚΕΣ τους αμαρτιες ( Α.Πετρου 2:24)προσωπικό σωτήρα τους να τον δεχτούν.
Φιλε, το Ευαγγέλιο της σωτηρίας λέει οτι ο Χριστός στους δικούς του ηρθε και δεν τον δέχτηκαν. Σ'οσους ομως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ, < Καρδιακα τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ> σ'αυτούς εδωσε το προνόμιο να γινουν παιδιά Θεού.(Ιωαννης 1:12-13) και οχι σ'αυτούς που τον ίδιο και το κάλεσμα του αγνοούσαν.
Φιλε μου οποιος αγνοεί το Σωμα του Χριστού, την Θυσια του πάνω στον σταυρό, που χαρη στην θυσία του πηρε πάνω του την δίκη σου (μας) αμαρτία, μεσα στην αμαρτια του μένει, και μακριά του θα χαθεί, επειδή δεν καταδέχτηκε τον Χριστό προσωπικό Σωτήρα του να τον δεχτεί !
Το οτι προσωπικά μεταλαμβάνεις της θείας Κοινωνίας, του Σώματος του Χριστού, ενω αρνείσαι την Καρδία σου να του ανοίξεις και στην Ευλογία του να μπεις «Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη 3:20), απο την Παρουσία του θα σε αποκλείσει και μακριά του θα χαθείς !!

"Σ' αγαπώ Κύριε μου, μετανοώ που το κάλεσμα της χάρης σου αγνοούσα, και σου ανοίγω την καρδια μου και σε παρακαλώ να ερθεις και να μείνεις μαζι μου ολες τις ήμερες της ζωής μου" ειναι η προσευχή που λεει αυτος/η που τον Χριστο αγαπά και στην Σωτηρία του θα μπει !!
 

No comments:

Post a Comment