Popular Posts

Wednesday 21 January 2015

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΣΕ ΣΩΣΕΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΔΟΘΕΙΣ, Μ' ΟΛΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ !

Ο Κύριος ο Σωτήρας μου 
Ποτέ δεν αμελεί, 
να σώσει καθε 
παιδί που τον Εμπιστευτεί !! 
«Σήμερα γεννήθηκε στην πολη του Δαβίδ Σωτήρας για σας, που ειναι ο Χριστός ο Κύριος» ήταν το χαρμόσυνο μηνυμα του άγγελου του Κυρίου στους βοσκούς στην ύπαιθρο της Βηθλεέμ, και το ίδιο Χαρμόσυνο μήνυμα ειναι και για όλους εμας που τον Χριστο εμπιστευτούμε και ΣΩΤΗΡΑ μας δεχτούμε, στην καρδιά μας θα ΚΑΤΟΙΚΗΣΕΙ ο ΚΥΡΙΟΣ μας :« Αν με αγαπάει κάποιος, θα εφαρμόσει τον λόγο μου,και ο Πατέρας μου θα τον ΑΓΑΠΗΣΕΙ και θα ΕΡΘΟΥΜΕ και θα ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ μαζί του.»( Ιωάννης 14:23) και ποτε δεν θα μας αφήσει ούτε θα εγκαταλείψει. (Εβραιους 13;5) αλλά όπου είναι εκείνος κι'εμείς  μαζί του, μετά θάνατο θα βρεθούμε και θα βλέπουμε την Δόξα του !!«Πατέρα , αυτούς που μου έχεις δώσει, θέλω, όπου είμαι εγώ να ΕΙΝΑΙ κι αυτοί ΜΑΖΙ μου, για να βλέπουν την ΔΟΞΑ τη ΔΙΚΗ μου, την όποια εσύ μου έδωσες, γιατί με αγάπησες προτού δημιουργηθεί ο κόσμος»(Ιωάννης 17:21)
Ξεραΐλα όμως στην ζωή και απελπισία θα είναι η Ζωή αυτών που τον Χριστό αρνούνται Σωτήρα τους να τον δεχτούν, γιατί δεν καταδέχτηκαν τον αμνό του Θεού που αιώνια δροσία δίνει στην ψυχη του αμαρτωλού που απ' αυτον εξαρτηθεί «Μα όποιος πιει  Το *νερό* που θα του δώσω Εγώ, αυτός Οχι , δεν θα διψάσει ποτε. Απεναντίας το *νερο*  που θα του ΔΩΣΩ, ΘΑ ΓΙΝΕΙ  μέσα του μια ΠΗΓΗ που θα ΑΝΒΛΥΖΕΙ ΝΕΡΟ ΖΩΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ !»(Ιωανν 5;14,7;38)

Καλέ/η μου αδελφέ/η μεγάλη ας ειναι η χαρά σου γατί ο Κύριος της ζωής δεν θα αμελήσει αλλα με το Αγιο Πνεύμα του θα σε βαπτίσει και μαζί σου για πάντα θα κατοικήσει, μ'εσένα που τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΕΣ και δεν δισταξες ν'ανοίξεις την καρδιά σου και ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτείς !!!


Οι αξιόπιστες Υποσχέσεις του Χριστού για καθε αμαρτωλό που τον εμπιστευτεί και ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτεί :
«Αν κανείς προσφύγει σ`ΕΜΕΝΑ ως είσοδο ΘΑ ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή.(Ιωάννης 10:9)

«Τα πρόβατα μου Αναγνωρίζουν την Φωνη μου και με Ακολουθούν, Κι`Εγω ΠΑΡΕΧΩ σ`αυτα ΖΩΗ ΑΙΩΝΙΑ και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ.(Ιωάννης 10:28)
«Αλήθεια ειναι και σας το τονίζω, πως αν κανείς ΤΗΡΗΣΕΙ το ΔΙΚΟ μου ΛΟΓΟ, αυτος, ΟΧΙ, ΔΕ ΘΑ ΓΕΥΤΕΙ θάνατο ΠΟΤΕ».(Ιωάννης 8:51)

No comments:

Post a Comment