Popular Posts

Sunday 18 January 2015

O ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩ ΘΑ ΜΠΕΙ !

Εγώ Είμαι ο Άνεμος της αλλαγής, και όποιος την αλλαγή επιθυμεί, Έμενα σωτήρα του ας με δεχτεί, και ας αρχίσει να με ακολουθεί !!
Πιστεύω οτι θα έλεγε ο Κύριος σε καθε ψυχικά κουρασμένο και γεμάτο απαισιοδοξία Ελληνα που επιθυμεί την ευλογημένη ΝΙΚΗΦΟΡΑ Ζωή να ΖΕΙ.
« ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΒΑΡΙΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΠΑΥΣΩ»(Ματθαίος 11:28) και «Να, στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της καρδίας σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ΑΚΟΥΣΕΙΣ την Φωνή μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα γιορτάσουμε μαζί» (Αποκάλυψη 3:20) 
Φίλοι μου, 
Ο Χριστός είναι η ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ και η πηγή της ΑΙΩΝΙΟΥ ΖΩΗΣ, και κάθε ευλογία πηγάζει απο Αυτόν, αυτός είναι η Πηγή του πνευματικού νερού που δροσίζει την καρδιά του κουρασμένου και φορτωμένου αμαρτιες αμαρτωλού και που του χαρίζει την Αιώνια ζωή << Όποιος πιει το *νερό* που θα του δώσω εγώ, αυτός ΟΧΙ, δεν θα διψάσει ποτε. Απεναντίας το νερό που θα του δώσω, θα γίνει μέσα του μια πηγή που θα ΑΝΑΒΛΥΖΕΙ *νερό* ΖΩΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ >>(Ιωαννης 5;14) 
Τρέξε στον Χριστό αδελφέ μου, άνοιξε του την καρδιά σου και χωρίς δισταγμό ζήτησε του να σ'ευλογήσει και απ' ολες τις αμαρτίες σου να σε συγχωρέσει; " Κύριε Ιησού Χριστέ μετανοώ που μακριά σου Ζούσα και το Έλεος σου αγνοούσα, Ελα και ζήσε μαζί μου ολες τις ήμερες της Ζωής μου". Είναι η προσευχή που αν ειλικρινής για πάντα συμφιλιώνει τον αμαρτωλό με τον Θεό ! 

No comments:

Post a Comment