Popular Posts

Friday 16 January 2015

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ,ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ. ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ

ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ,ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΠΟΡΤΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ;
  
Είναι δυνατόν ο Χριστός να παραχώρησε το σκήπτρο της σωτηρίας στις Εκκλησίες, κι έτσι ο αδιάφορος αμαρτωλός που ΑΡΝΕΙΤΑΙ ν' ανοίξει την καρδιά του και τον Χριστό Σωτήρα του να τον δεχτεί χάρη σε μια λειτουργία η συγχωρητική μετα θάνατο προσευχή στον Παράδεισο να μπει ; 

Αμ δεν είναι ετσι, ο Κύριος της Ζωής ο Πανταχού Παρών Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός δεν παραχώρησε το σκήπτρο της σωτήριας του σε καμία Εκκλησία αλλά ΣΩΖΕΙ εις το ΠΑΝΤΕΛΕΣ, Σώζει για ΠΑΝΤΑ όσους ΜΕΣΩ ΑΥΤΟΥ < και οχι άλλων μεσολαβητών> ΠΡΟΣΕΡΧΟΝΤΑΙ στον Θεό, αφού Ζει παντοτινά, ώστε να ΜΕΣΙΤΕΥΕΙ  γι'αυτούς !!!(Εβραίους 7:25)
Αδελφέ ο Χριστός είναι ο Μεγάλος Αρχιερέας που μπορεί να μας συμπονέσει στις αδυναμίες μας... και που μας προσκαλεί μέσω αυτού να ΠΟΣΕΡΧΟΜΑΣΤΕ με θάρρος στον ΘΡΟΝΟ της χάρης του Θεού, για να ΔΕΧΤΟΥΜΕ το ΕΛΕΟΣ του και να ΒΡΟΥΜΕ τη ΧΑΡΗ που χρειαζόμαστε για βοήθεια στην κατάλληλη στιγμή.(Εβραιους 4:15-16)
Μην λοιπόν αψηφάς το κάλεσμα* του, γιατί όταν σαν ανοιξιάτικο παιδί τον Χριστό αρνείσαι σωτήρα σου να τον δεχτείς, στον παράδεισο δεν θα μπεις, αλλά μακριά του θα χαθείς !
Οταν στον Κύριο αρνείσαι ν'ανοίξεις την καρδία σου(Αποκ 3;20) και αρνείσαι σωτήρα σου να τον δεχτείς,(Ιωάννης 1;12-13) γιατί εκπλήσσεσαι οταν στην βασίλεια του δεν θα μπεις εσυ που δεν καταδέχτηκες προσωπικό Σωτήρα σου να τον δεχτείς ; ; ;

Ο Ιησούς Χριστός είναι ο Ων, ο Ην, και ο Ερχόμενος, Αυτός που ειναι να έρθει (Αποκ 1:8)
 Η Πηγή της Αιωνίου Ζωής και η Ανάστασης (Ιωαννης 11:25)
Ο ΜΟΝΟς ΣΩΤΗΡΑΣ : «Από κανέναν άλλο δεν μπορεί να προέλθει η σωτηρία ουτε υπάρχει αλλο Πρόσωπο -εκτος του Ιησού Χριστού- κάτω απο τον ουρανό με το όποιο μπορούμε να σωθούμε.(Πράξεις 4:12)
Η Πόρτα των προβάτων «Αν κανείς προσφύγει σ`ΕΜΕΝΑ ως είσοδο ΘΑ ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή.(Ιωαννης 10:9)
Ο μόνος που παρέχει Αιώνια Ζωή, και ΤΕΛΕΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑ !!! «Τα πρόβατα μου Αναγνωρίζουν την Φωνη μου και με Ακολουθούν, Κι`Εγω ΠΑΡΕΧΩ σ`αυτα ΖΩΗ ΑΙΩΝΙΑ και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ.(Ιωάννης 10:28)Αλήθεια ειναι και σας το τονίζω, πως αν κανείς ΤΗΡΗΣΕΙ το ΔΙΚΟ μου ΛΟΓΟ, αυτος, ΟΧΙ, ΔΕ ΘΑ ΓΕΥΤΕΙ θάνατο ΠΟΤΕ .(Ιωάννης 8:51)

Το κάλεσμα του Χριστού «Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη 3:20) 

No comments:

Post a Comment