Popular Posts

Saturday 17 January 2015

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΟΤΙ Ο XΡΙΣΤΟΣ ΣΩΖΕΙ ΚΑΘΕ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΠΟΥ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ

Στο χθεσινό μήνυμα αιωνίου Ζωής είχα υποβάλει την ερώτηση
Όταν στον Κύριο αρνείσαι ν'ανοίξεις την καρδία σου(Αποκ 3;20) και αρνείσαι σωτήρα σου να τον δεχτείς,(Ιωάννης 1;12-13) γιατί εκπλήσσεσαι όταν στην βασίλεια του δεν θα μπεις εσυ που δεν καταδέχτηκες προσωπικό Σωτήρα σου να τον δεχτείς ; ; ;
Σήμερα θα ήθελα να προσθέσω οτι  ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΙΚΤΙΚΗ οτι  Ο XΡΙΣΤΟΣ ΣΩΖΕΙ ΚΑΘΕ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΠΟΥ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ(Ιωαννης 1;12-13)
<<Όποιος ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙΝΑΣΕΙ, και όποιος ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΕ ΜΕΝΑ < και εννοείται μ' ολη του την καρδια> ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΨΑΣΕΙ ΠΟΤΕ>>(Ιωάννης   6;35)
<<Αν κανείς τηρήσει τον δικό μου λόγο , αυτός ΟΧΙ, δεν θα γευτεί ποτε του θάνατο>> (Ιωάννης 8;51) γιατί Σωτηρία ο ίδιος θα χαρίσει σε κάθε αμαρτωλό που με πίστη επιστρέψει  σ'αυτόν.

Καλέ μου αδελφέ/η ο ΑΨΕΥΔΗΣ λόγος του Κυρίου βεβαιώνει όλους που τον εμπιστευτούν και προσωπικό Σωτήρα τους τον δεχτούν οτι από τον ΘΕΟ θα γεννηθούν ξανά και ποτε δεν θα χαθούν! «Ο Χριστός στους δικούς του ήρθε και ΔΕΝ τον δέχτηκαν. Όσοι όμως τον δέχτηκαν σ' αυτούς έδωσε το προνόμιο, την εξουσία να γίνουν παιδιά θεού, και που δεν γεννήθηκαν απο γυναίκας αίμα, ούτε απο ανθρώπινη πρωτοβουλία, αλλά απο τον Θεό γεννήθηκαν Ξανά.»(Ιωάννης 1:12-13) Ποτέ δεν θα χαθείς, αλλά στην Αιώνια Ζωή θα μπεις όταν τον Χριστό σωτήρα σου  και εσύ θα τον δεχτείς !!!
 Φίλε μου στον Κύριο μου και Σωτήρα μου Χριστό εγώ ο ανάξιος και βαριά πληγωμένος αμαρτωλός, άνοιξα την καρδιά μου αρχές του 1988 και από τότε κάθε τύψη και ενοχή μου πήρε, και από ΟΛΕΣ τις αμαρτίες μου μ' έχει συγχωρέσει και με τ' Άγιο Πνεύμα του δυναμικά μ' έχει σφραγίσει, και ξέρω ότι οπότε θα είναι η ημέρα που τα μάτια μου για τελευταία φορά τα κλείσω, μαζί του θα ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΩ γιατί μπροστά του στον Κύριο μου που ΑΓΑΠΩ και εγώ για πάντα θα βρεθώ !!
"Χριστέ μου, μ'όλη μου την καρδιά, Σ' ΑΓΑΠΩ

No comments:

Post a Comment