Popular Posts

Thursday 8 January 2015

ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ΚAI ΑΝ ΑΠΟΘΑΝΕΙ ΘΑ ΖΗΣΕΙ. IHΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ (Ιωάννης 11:25-26)

 Φίλοι μου Καλησπέρα σας,
Το μήνυμα παραμένει το ίδιο, και στους αιώνες των αιώνων θα παραμένει το ίδιο οτι ο Θεός είναι ΑΓΑΠΗ, οτι μας ΑΓΑΠΗΣΕ τόσο πολύ ώστε πρόσφερε τον γιο τον τον μονογενή για να μην χαθεί ο καθένας που ΠΙΣΤΕΥΕΙ < και εννοείται με την καρδιά του,τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ και απο Αυτόν ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ> αλλά να έχει Αιώνια ζωή.(Ιωάννης 3:16)Οτι η Σωτηρία προέρχεται ΜΟΝΟ απο τον Χριστό, οτι αντίθετα απ'οτι μας δίδαξαν μια και μόνο μια είναι η ΠΟΡΤΑ του Παράδεισου και αυτή ειναι ο Χριστός<<ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ. ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ, ΘΑ ΣΩΘΕΙ>>(ΙΩΑΝΝΗΣ 10;9)
Οτι χωρίς καμία διάκριση καθε αμαρτωλός στην ευλογία του Πατρός μπορεί να μπει αν ανοίξει την καρδιά του και τον Χριστό προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ του δεχτεί (Ιωάννης 1;12-13)

Φίλε, υπέρ πολύτιμη ψυχή, ο Χριστός σταυρώθηκε και για σένα και εύχεται μ'όλη την καρδία του την προσφορά ΣΩΤΗΡΙΑΣ του να την δεχτείς και στην Αιώνια Ζωή να μπεις « Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη 3:20)
Μην αφήσεις να παει χαμένη για πάντα η καλοσύνη και η ευεργεσία του,μην αφήσεις για το αύριο το άνοιγμα της καρδίας σου, αλλά σήμερα έμπα στην ευλογία του, και με ΧΑΡΑ θα γεμίσεις και στην Αιώνια Ζωή και εσύ θα μπεις. Αμήν !


Εδάφια της ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΟΣ του ΧΡΙΣΤΟΥ που βεβαιώνουν οτι η ΣΩΤΗΡΙΑ μονο απο τον ιδιο ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ !
Απο κανέναν άλλο δεν μπορεί να προέλθει η σωτηρία ούτε υπάρχει άλλο Πρόσωπο -εκτός του Ιησού Χριστού- κάτω απο τον ουρανό με το οποιο μπορούμε να σωθούμε.(Πραξεις 4:12)

Ο Χριστός ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΖΕΙ για ΠΑΝΤΑ όσους μέσω αυτού πλησιάζουν τον Θεό, αφού ΖΕΙ ΑΙΩΝΙΑ , ετσι ώστε να ΜΕΣΙΤΕΥΕΙ γι`αυτούς.(Εβραίους 7:25)
Εγώ είμαι η Πόρτα.Αν κανείς προσφύγει σ`ΕΜΕΝΑ ως εισοδο ΘΑ ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκη.(Ιωάννης 10:9)
Τα πρόβατα μου Αναγνωρίζουν την Φωνή μου και με Ακολουθούν, Κι`Εγω ΠΑΡΕΧΩ σ`αυτα ΖΩΗ ΑΙΩΝΙΑ και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ.(Ιωάννης 10:28)
Αλήθεια είναι και σας το τονίζω, πως αν κανείς ΤΗΡΗΣΕΙ το ΔΙΚΟ μου ΛΟΓΟ, αυτος, ΟΧΙ, ΔΕ ΘΑ ΓΕΥΤΕΙ θάνατο ΠΟΤΕ .(Ιωάννης 8:51)
Το θέλημα του Πατέρα που μ`έστειλε ειναι τούτο να ΜΗΝ ΑΦΗΣΩ να ΧΑΘΕΙ τίποτε απ`οτι μου έδωσε , αλλά να το ΑΝΑΣΤΗΣΩ την Έσχατη ημέρα, Κι`ειναι τούτο επίσης...ο καθένας που ΠΡΟΣΒΛΕΠΕΙ στον γιο και Πιστεύει σ`Αυτόν,να εχει Αιώνια Ζωη , κι`Εγω να τον Αναστήσω την εσχάτη ημερα.(Ιωάννης 6;39-40)
Εγώ είμαι η ανάσταση και η ζωή· αυτός που πιστεύει σε μένα, και αν πεθάνει, θα ζήσει. Και καθένας που ζει και πιστεύει σε μένα, δεν πρόκειται να πεθάνει στον αιώνα. (Ιωάννης 11:25-26)

No comments:

Post a Comment